Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
?
2x ingeskied, maar ben er uitgegroeid
Overigens was het in 1 koop geweest, omdat ze echt bij elkaar horen (zie binnenkant jas en dan de broek).
? of die snel een nieuwe nodig heeft
in mijn geval kan weet ik de tijd van de bus en daar valt niet zoveel aan te veranderen :p
Ik dacht, dat is wel knap als je precies op het geplande tijdstip weggaat met de auto. Bij ons is het altijd, we gaan om 9 uur weg. En dan wordt dat dus half 10/10 uur.
YAAY! SLAPEN OP DE ACHTERBANK WANT HOEF NIET TE RIJDEN
Ik sla een lading snoep en boeken in en ben de hele weg zoet 
Gaat de reis sneller. 

?
Celiien schreef:Oooh jullie zitten echt óp de berg?

Fee_ schreef:Zaterdag komen we aan, rond een uurtje of één ongeveer. Dan even lekker alles uitpakken, bakkie koffie, dutje doen. Dan rond een uurtje of drie/vier brengen we de boards naar onze matties, die ze waxt en slijpt. Dan lekker appeltaartje en warme choco mit sahne in het restaurantje naast ons huis. Dán, dutje doen, douchen, etc.etc. Daarna lekker eten bij de Milchbar om vervolgens stuiterend in slaap te vallen WANT morgen is dé grote dag!!
's Ochtends (zondag) om 7 uur de wekker, om vervolgens heel snel aan te kleden, te ontbijten en rond half 9 in de kelder te zijn om m'n laarzen te pakken en heeeel snel naar onze matties om de boards op te halen en dan naar de lift te vertrekken. Dan nog even een plasje plegen, laarzen strak aantrekken en dan de eerste afdaling, WAUW!
?
wij zijn rond 10 u op de piste, op zn vroegst