Ik heb een super geweldige vakantie gehad Ook mooi weer gehad, alleen de laatste 2 dagen niet meer.
Wij zaten in een Riu resort. Ik vond het wel jammer dat je niet zo makkelijk even het park af kon. Dan moest je nog best ver voordat je ergens uit kwam. We zijn daardoor niet veel van het park af geweest.
hmm nee eigenlijk op de heenweg ookk helemaal geen last van gehad, alleen de eerste dag wel vroeg gaan slapen. We hadden geen excursies meer gedaan, omdat we met opa en oma mee waren en oma is niet zo goed ter been.
Willeke_
Geplaatst: 25-05-12 10:41
Goed vooruitzicht, zo jetlag-loos! Of heb je er later nog last van gehad?
Nog 2 dagen
tamoreliefje
Geplaatst: 25-05-12 10:46
Ik ben dit jaar ook weer de gelukkige om naar Dominicaanse te gaan. Ik ben hier twee jaar geleden ook al naar toe geweest en nu vliegen we terug.
Prachtig land met luxe strand
Willeke_
Geplaatst: 25-05-12 11:02
tamoreliefje schreef:
Ik ben dit jaar ook weer de gelukkige om naar Dominicaanse te gaan. Ik ben hier twee jaar geleden ook al naar toe geweest en nu vliegen we terug.
Ik vertrek de 23 juni, dus nog een kleine maand. Ik kijk er al vollop naar uit .
@Willeke : jij vertrek binnen paar dagen , super ...
Julia_Romeo
Geplaatst: 25-05-12 23:00
Willeke_ schreef:
Goed vooruitzicht, zo jetlag-loos! Of heb je er later nog last van gehad?
Nog 2 dagen
haha ja toch nog wel later.. ben de hele week echt super moe geweest. Nu eindelijk weer beetje normaal. ohh ik wil zo graag terug.. Waarschijnlijk volgend jaar weer! haha moet nog wel even flink sparen
Daar had ik de vorige keer ook zo een last van , die jetlag. Naar daar gaan is geen probleem, maar terug keren :S brrrr. Is kwestie van het uit te zieken .
Dank je! Even een berichtje vanuit de lobby waar we Wifi hebben:
We hebben het hier zo lekker! Weer is goed, beetje aangebrand gister Morgen gaan we met paarden de omgeving verkennen en donderdag gaan we met dolfijnen zwemmen. We kijken nog naar een derde excursie.
Het hotel is super! Alles is heel luxe en we worden overal heel vriendelijk bediend. Dat was wel even wennen.