Konstantine schreef:Dan is jouw traject het enige traject waar alles goed gaat, als ik de tweets van NS zo zie...
toch nog geluk vandaag

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ukje schreef:Zap, waar moet je vandaan komen dan? Volgens mij blijft utrecht-schiphol en utrecht-amsterdam wel het zelfde voor zover ik het nu heb gezien. Ik zit wel met de bussen te hannessen. Mag er wel om denken dat ik volgende week 10 minuten eerder van huis ga, want ze gaan bij mij om het kwartier rijden. En het GVB is nog niet duidelijk. Maar die gaan ook pas vanaf januari over alhoewel het voor mij waarschijnlijk heel slecht gaat uitpakken. Al de lijnen die ik moet hebben schijnen opgeheven te worden. Dat wordt voortaan nog verder lopen
NienSCHaap schreef:Meestal zet ik me tas zo naast me neer maar maandag zette ik hem heel braaf boven me neer en ging er in de bom volle trein nog niemand naast me zittenze mogen me niet zo denk ik.
Oh ik lekker wel zo ziek dat niemand dat durfde, stel je voor dat ik moest overgeven(groot gelijk)
Ik vraag het gewoon altijd zo, mag ik naast je komen zitten ook als er een plek aan de andere kant vrij is.