Wintersport 2011/2012

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Angelkisssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 14:04

Ik ga dit jaar voor de 3e keer op wintersport. Ben 2 jaar naar Kirchberg geweest met een vriendin, maar die heeft behoorlijke angst gekregen en wil dit jaar niet. Nu ga ik met een collega en kennissen van haar uit Zwitserland naar Frankrijk in een huis in La Plangne. Heb er echt heel veel zin in!
Iemand trouwens daar geweest?

Anoniem

Re: Wintersport 2011/2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 14:13

La plagne ben ik wel een keer geweest maar ik ben in zoveel plaatsen geweest dat ik niet meer weet wat wat is :P

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 14:28

Nou ik heb vandaag nieuwe schoenen gekocht, wat een verschil zeg!!! Mijn oude kwam ik moeilijk in, en zat er dan heel los in.
Heb nu flow schoenen die echt een perfecte pasvorm hebben. Ze zaten zo onwijs lekker :D
Heb er weer helemaal zin in :D

Sneeuw88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 23:13

Ik heb wel weer drastisch zin in kaisersmarnn! Dat mis ik toch altijd wel in Frankrijk

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 23:58

Kaiserschmarren <3 <3 <3 mjamjamjam! Neem altijd van die zakjes mee voor thuis :D en in Snow verkopen ze t ook (maar lang niet zo lekker als in Oostenrijk)

Nice Monster_Tos :D foto??

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 15:57

YESSS, net de leiding van de personeelssectie een mailtje gestuurd om m'n seizoen Serfaus te bevestigen :D

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 16:09

*\o/*

Rtl snowmagazine zou vandaag beginnen maar de diva's zijn nog op tv >;) (en die staan helemaal niet in de gids _-:( )

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 16:10

Oh goed dat je het zegt! _O-

*zet gelijk de tv aan en kijkt of het nog komt*

Raar inderdaad.. Bij mij in de digitale gids staat ook dat het nu bezig zou moeten zijn, maar ik zie ook die diva's :r

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 16:11

Volgens mij deze week nog geen live verslag vanaf de bank -O-
*gaat aanklacht indienen bij rtl*

lovelynutia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 16:11

Vorig jaar met de studievereniging (via Sportura) naar St. Sorlin d'Arves in Les Sybelles geweest, 1e dag nauwelijks sneeuw en de 2e dag zaten we midden in een sneeuwstorm (we gingen echt in beginnerstreintje in pizzapunt en slalom naar beneden want je zag alleen de persoon voor je en de sneeuw zat gewoon tot OVER de knie) maar de dagen daarna waren perfect. Zoveel mogelijkheden wat wel fijn was met de veschillende niveau's en wij konden vanaf de piste naar huis glijden en ook de Yeti (a.ka. Zweti) was op 2 minuten lopen ideaal :j
Laatst bijgewerkt door lovelynutia op 23-10-11 16:31, in het totaal 2 keer bewerkt

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 16:12

Meld mij ook, natuurlijk ook deze winter naar Königsleiten. Maar ik weet nu al dat ik minder op de piste sta dan normaal, mijn broer zijn kleine gaat voor het eerst mee (afgelopen jaar een week voor de wintersport geboren). Dus we gaan afwisselen om op de kleine te letten, vind ik niet erg :)

En heb al weer zin in de après ski :D

Anneert schreef:
Wij hebben vanmorgen besloten dat we zowieso naar Zillertal gaan! Waarschijnlijk weer Konigsleiten :)

We moeten even wachten op een vriend die nu in Amerika zit, of hij mee wil, en anders gaan we snel boeken!

Leuk, waar zitten jullie en wanneer gaan jullie?

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 16:14

Hee lovelynutia! Daar gaat onze studievereniging ook dit jaar heen :D
baal nog steeds dat ik niet mee kan |o |(

Apresskiën *\o/* wel Duitse liedjes, vind ik leuker :j

Gaan er trouwens veel van hier naar Zillertal of niet? :D

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 16:24

IK! *\o/*

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 16:24

Misschien leuk om een lijstje of zo te maken, waar iedereen naartoe gaat? :o

lovelynutia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 16:30

Balen Diel, ik zit nu dit topic door te lezen (ipv leren voor mijn tentamen) en heb nu al zin.

Vorig jaar twee keer weggeweest ook nog een keer met familie maar dat zit er dit jaar niet in vanwege rooster. Nu heb ik ook 2 jaar geleden een voetblessure opgelopen waardoor ik niet meer mag snowboarden maar gelukkig ben ik ook zeer bedreven op de ski.

Zie ook dat de bescherming niet vergeten wordt hier, ben aantal jaar gelden ook maar een helm gaan dragen en gelukkig zie je dat ook steeds meer. Met snowboarden droeg ik nog wat meer bescherming (speciaal broekje en was voor zo'n schildpadrug en knie bescherming wezen kijken) voordat mijn voet stom begon te doen.

Nu moet ik eigenlijk een nieuwe helm want hij zit toch niet ideaal heb ik gemerkt, mijn hoofd is van boven heel ovaal dus ik heb flinke ruimtes aan de zijkanten terwijl het 'van voor naar achter' wel goed aansluit...

*eigenlijk is een nieuwe broek ook niet mis bij mijn hippe jas van vorig jaar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 16:32

Ik heb echt haat aan aprés ski :')

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 16:32

lovelynutia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 16:33

Juist grappig je ontmoet altijd van die ... aparte mensen XD dit nummer komt op een een of andere manier vaak naar voren bij ons http://www.youtube.com/watch?v=DvfX5hbhBnw en DISCO POGO idd !

Ga trouwen na de piste wel even douchen en omkleden voordat ik de kroeg in duik. En hoe gezellig het 's avonds ook is 's morgens hebben wij de eerste lift omhoog!

*Goed idee Feline...wie gaat die maken :P
Laatst bijgewerkt door lovelynutia op 23-10-11 16:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 16:40

Après ski in Königsleiten is leuk, nouja er is één leuke bar :D Johannes Ski alm, ofwel de umbrellabar in de volksmond. Wij staan daar altijd heerlijk op de tafels en de bar te stampen.

En muziek, schitterend zo fout... Ooh sweet caroline!!! Cowboys en indianen hebben wij altijd in het duits :)
Deze is ook zo fout :D
http://www.youtube.com/watch?v=8QB52bGFGNs

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 16:42

Ik wil echt zo ontzettend graag, maar niemand wil mee...
Ja mijn ex heeft gevraagd of ik met hem meega, maar dat doe ik dus niet :')

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 16:44

Umbrella doen wij altijd een bakkie in de ochtend haha! Erg gezellig barretje ja, en errug bekend. :P

Lijstje is niet zo moeilijk toch! En dan even aanvullen. :P

* Felinetibor - Gerlos (Zillertal)
*
*

lovelynutia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 16:45

Waar ik met mijn familie altijd (van een paar maanden oud tot mijn 19e) naar toe ging was Ehrwald Tirol.
Daar was eens per week Musikabend en de avond was niet compleet als er niet een nummer van Anouk was gezongen, de nepFlugel op was en een paar goed foute opmerkingen van te oude skileraren gemaakt waren.

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 16:47

Ik houd van apres ski, van de slechte muziek, het volledig los gaan om 5 uur 's middags, dan even snel douchen, eten, omkleden en dan weer gaan! Genieten :D

En dan uiteraard wel weer met de eerste lift mee, uurtje boarden, dan de rest van de dag werken en dan begint het weer opnieuw. Tot je instort, en dan is het even bijslapen en weer dezelfde routine.

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 16:48

Ik denk dat we RTL snowmagazine wel kunnen vergeten. :(

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 16:49

felinetibor schreef:
Umbrella doen wij altijd een bakkie in de ochtend haha! Erg gezellig barretje ja, en errug bekend. :P

Jij hebt het over de echte umbrellabar, die met die twee gele paraplu's en waar je heerlijk in die ligstoelen de halve dag kan vertoeven (voor ons richting Gerlos en voor jullie richting Königsleiten). Die ik bedoel zit echt in Königsleiten en zit niet aan een doorgaande skipiste.

* Felinetibor - Gerlos (Zillertal)
* Lizz - Königsleiten (Zillertal) week 9
*