Ik ga naar Tenerife!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tamara16

Re: Ik ga naar Tenerife!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 21:17

even een stipje

lees de hele tijd al mee, en vindt het echt geweldig wat je mee maakt
afgezien van een rottig begin, en nog eventjes wachten en dan kun je lekker vakantie vieren met je vriend

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-11 20:17

nadat ik om 8:00 ruw gewekt werd door Laura die even kwam vragen wat we vandaag gingen doen (ehm uitslapen??) ben ik maar uit bed gegaan en heb ik besloten om dan toch maar naar San Christiano te gaan om nog wat te shoppen voor pumps en een panty.
Ik stapte uit bed, kleede me eigen aan, ontbeet en deed een hele tijd niks tot we om 9:00 naar de bushalte liepen om de bus van 9:30 te hebben. We kwamen in de smalle steegjes van Arona en zagen ontzettend grote tapijten van gekleurd zout op de groot liggen. Dit was voor Corpus Cristi (het lichaam van Christus) dat is een enorm feest wat de spanjaarden vieren door mooie tapijten op de grond te tekenen (met zout) en door 'savonds vuurwerk af te steken.
We liepen door naar de bus, want anders zouden we hem missen en toen we daar aankwamen stond deze al klaar.
We reden naar Los Christianos en ik kocht een nieuwe bonokaart, want de mijne was op aangezien we gister naar Santa Cruz waren geweest. We liepen eerst naar de markt maar daar was het zó overweldigend vol en best wel claustrofobisch dat ik al snel deze heb verlaten. wel heb ik een heel gaaf verjaaardagskado voor mama gekocht wat ik ook nog flink afgedingt heb (foeifoei Cathy).
Na de markt zijn we richting het strand gelopen en zijn we winkel in, winkel uit gelopen maar nergens vond ik wat ik zocht. zelfs geen enkele schoenenwinkel.
Toen we rond 14:00 het eigenlijk al wel gehad hadden met al die toeristenwinkeltjes zijn we bij de mac donalds iets gaan eten en toen zijn we verder gelopen.
Gelukkig kwamen we in een soort shopmall en daar vonden we eindelijk schoenenwinkels, maar nee hoor geen pumps voor mij. Sandalen in overvloed, maar geen pumps helaas.

We zijn maar met tegenzin weer richting de bus gelopen (omdat we én pijnlijke voeten hadden, en omdat ik perce wou slagen vandaag). en daar hoefde we maar heel even wachten op de bus.

Om 15:30 waren we weer terug in het huis en heb ik mezelf opgesloten in de badkamer met mijn scheerspulletjes, douchespulletjes en mijn gsm met knoerharde muziek zodat niemand me kon storen. Ik ben eerst onder een ijsdouche gaan staan (heeeeeeerlijk!) en daarna heb ik mijn benen geschoren en mijn oksels en ben nogmaals onder een ijsdouche gaan staan om al het scheerschuim van me af te spoelen. Ik heb mijn nieuwe aanwinsten van gister nogmaals bewonderd in de spiegels en heb me toen fatsoenlijk aangekleed. Helaas kan ik vandaag nog steeds geen bh aan omdat het gewoon in mijn huid snijdt, dus dat is wel vervelend. maar niemand ziet er iets van dus dat is niet erg.
We hebben echt nog heel lang moeten wachten op het eten omdat ze pas om 18:30 begonnen met eten maken. dus heb ik intussen tijd gewoon op internet gezeten en spelletjes gespeelt.
Na het eten was het meeting en Ed Bentham was weer in het huis. Helaas had hij verschrikkelijk nieuws want hij is hier nu voor de rest van de zomer omdat... hij een autoongeluk heeft gehad en hij nu 2 vingers mist.
hoe is dit gekomen? hij was na een lange vlucht aangekomen in Afrika waar hij op een taxiparkeerplaats is gaan staan bij een taxi. Hij opende de deur van de auto en legde daarbij zijn hand op de taxideur. er kwam een 4x4 aangescheurd en die is dus achter op de taxigeknald waarbij de deur eraf werd gereden en zijn vingers er onmiddelijk zijn afgesneden.
Nadat iedereen ''ooh'' en ''aah'' hard geroepen heeft hij aangekondigd dat de meeting was afgelopen.
Iedereen ging een beetje bedust zijn weg doen we allemaal ontzettend schrokken van hele harde knallen. Ze waren begonnen met het vuurwerk van Corpus Cristi.
Dat klinkt hier echt héél hard in de bergen. Het was heel grappig om te zien dat we eerst het beeld zagen (het vuurwerk) en na 3 seconden pas een knal hoorde.

Morgen zitten we met 3 vrijwilligers op een boot waar hooguit 20 mensen op gaan. Dus dat betekend dat we óf er niet op kunnen omdat hij vol zit (omdat het zo'n kleine boot is) óf dat we de hele dag niks te doen hebben omdat we met 3 mensen een kleine boot moeten begeleiden.

Slaap lekker iedereen :)

maandag 27-06

vanmorgen mocht ik lekker uitslapen tot 9:00 want ik had eindelijk een keer de auto van 10:00. Maar helaas had ik wel slecht geslapen omdat ik weer op mijn oude kamer moest liggen én omdat yesly het nodig vond om haar wekker al om 6:00 te laten aflopen. Dus heel erg uitslapen was er niet bij.
Samen zijn Ruud, Suzanne, Reinier, Debbie en ik naar de haven van Los Gigantes gereden (ongeveer 45 minuten) en gingen we vragen hoelaat de boot vertrok. Helaas zat de katrin (waar ruud en debbie opzaten) de eerste trip vol en konden hun dus niet mee en bij onze boot mocht er maar 1 op. maar aangezien het werk gewoon niet in je eentje te doen is en hebben we vriendelijk bedankt. we zijn naar het strand gelopen en hebben onze konten geparkeerd. iedereen had zijn zwemspullen bij, uiteraard ik niet.

Dus terwijl hun lekker in het water lagen (want het was super warm!) lag ik te bakken in de zon (wel mét kleding aan, zodat ik niet wéér kon verbranden). uiteindelijk zei suzanne: kom ook gewoon in het water, doe gewoon je broek uit en pak mijn bikinitopje (ze had een extra bij) dus ben ik met mijn blauwe stippeltjesstring en haar paarse bikinitopje het water in gegaan. Het was echt héérlijk en ik voelde zo warm dat het koude water echt even heel fijn was.

Maar het water was toch redelijk koud dus zijn we weer gaan bakken (snel weer alles aangetrokken tegen de zon)
Toen het ongeveer 15:30 was vonden we het wel genoeg geweest en zijn we richting de haven gelopen omdat de katrin weer terug was (de boot waar de andere 2 opzaten). Toen zijn we nog op het teras gaan zitten en heb ik een heel lekkere coupe ijs besteld (jammie!!! 3 bollen vanilleijs met warme bosbessen en slagroom!) en daarna zijn we weer in de hete auto richting huis gereden.

daar zijn we omde beurt in de douche gesprongen en heb ik al mijn kleding gewassen die ik in de vuilewaszak had ziten en ben ik in de meetingroom gaan zitten zodat ik iedereen kon bijkletsen.

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-11 23:29

MrUlbe schreef:
nadat ik om 8:00 ruw gewekt werd door Laura die even kwam vragen wat we vandaag gingen doen (ehm uitslapen??) ben ik maar uit bed gegaan en heb ik besloten om dan toch maar naar San Christiano te gaan om nog wat te shoppen voor pumps en een panty.
Ik stapte uit bed, kleede me eigen aan, ontbeet en deed een hele tijd niks tot we om 9:00 naar de bushalte liepen om de bus van 9:30 te hebben. We kwamen in de smalle steegjes van Arona en zagen ontzettend grote tapijten van gekleurd zout op de groot liggen. Dit was voor Corpus Cristi (het lichaam van Christus) dat is een enorm feest wat de spanjaarden vieren door mooie tapijten op de grond te tekenen (met zout) en door 'savonds vuurwerk af te steken.
We liepen door naar de bus, want anders zouden we hem missen en toen we daar aankwamen stond deze al klaar.
We reden naar Los Christianos en ik kocht een nieuwe bonokaart, want de mijne was op aangezien we gister naar Santa Cruz waren geweest. We liepen eerst naar de markt maar daar was het zó overweldigend vol en best wel claustrofobisch dat ik al snel deze heb verlaten. wel heb ik een heel gaaf verjaaardagskado voor mama gekocht wat ik ook nog flink afgedingt heb (foeifoei Cathy).
Na de markt zijn we richting het strand gelopen en zijn we winkel in, winkel uit gelopen maar nergens vond ik wat ik zocht. zelfs geen enkele schoenenwinkel.
Toen we rond 14:00 het eigenlijk al wel gehad hadden met al die toeristenwinkeltjes zijn we bij de mac donalds iets gaan eten en toen zijn we verder gelopen.
Gelukkig kwamen we in een soort shopmall en daar vonden we eindelijk schoenenwinkels, maar nee hoor geen pumps voor mij. Sandalen in overvloed, maar geen pumps helaas.

We zijn maar met tegenzin weer richting de bus gelopen (omdat we én pijnlijke voeten hadden, en omdat ik perce wou slagen vandaag). en daar hoefde we maar heel even wachten op de bus.

Om 15:30 waren we weer terug in het huis en heb ik mezelf opgesloten in de badkamer met mijn scheerspulletjes, douchespulletjes en mijn gsm met knoerharde muziek zodat niemand me kon storen. Ik ben eerst onder een ijsdouche gaan staan (heeeeeeerlijk!) en daarna heb ik mijn benen geschoren en mijn oksels en ben nogmaals onder een ijsdouche gaan staan om al het scheerschuim van me af te spoelen. Ik heb mijn nieuwe aanwinsten van gister nogmaals bewonderd in de spiegels en heb me toen fatsoenlijk aangekleed. Helaas kan ik vandaag nog steeds geen bh aan omdat het gewoon in mijn huid snijdt, dus dat is wel vervelend. maar niemand ziet er iets van dus dat is niet erg.
We hebben echt nog heel lang moeten wachten op het eten omdat ze pas om 18:30 begonnen met eten maken. dus heb ik intussen tijd gewoon op internet gezeten en spelletjes gespeelt.
Na het eten was het meeting en Ed Bentham was weer in het huis. Helaas had hij verschrikkelijk nieuws want hij is hier nu voor de rest van de zomer omdat... hij een autoongeluk heeft gehad en hij nu 2 vingers mist.
hoe is dit gekomen? hij was na een lange vlucht aangekomen in Afrika waar hij op een taxiparkeerplaats is gaan staan bij een taxi. Hij opende de deur van de auto en legde daarbij zijn hand op de taxideur. er kwam een 4x4 aangescheurd en die is dus achter op de taxigeknald waarbij de deur eraf werd gereden en zijn vingers er onmiddelijk zijn afgesneden.
Nadat iedereen ''ooh'' en ''aah'' hard geroepen heeft hij aangekondigd dat de meeting was afgelopen.
Iedereen ging een beetje bedust zijn weg doen we allemaal ontzettend schrokken van hele harde knallen. Ze waren begonnen met het vuurwerk van Corpus Cristi.
Dat klinkt hier echt héél hard in de bergen. Het was heel grappig om te zien dat we eerst het beeld zagen (het vuurwerk) en na 3 seconden pas een knal hoorde.

Morgen zitten we met 3 vrijwilligers op een boot waar hooguit 20 mensen op gaan. Dus dat betekend dat we óf er niet op kunnen omdat hij vol zit (omdat het zo'n kleine boot is) óf dat we de hele dag niks te doen hebben omdat we met 3 mensen een kleine boot moeten begeleiden.

Slaap lekker iedereen :)

maandag 27-06

vanmorgen mocht ik lekker uitslapen tot 9:00 want ik had eindelijk een keer de auto van 10:00. Maar helaas had ik wel slecht geslapen omdat ik weer op mijn oude kamer moest liggen én omdat yesly het nodig vond om haar wekker al om 6:00 te laten aflopen. Dus heel erg uitslapen was er niet bij.
Samen zijn Ruud, Suzanne, Reinier, Debbie en ik naar de haven van Los Gigantes gereden (ongeveer 45 minuten) en gingen we vragen hoelaat de boot vertrok. Helaas zat de katrin (waar ruud en debbie opzaten) de eerste trip vol en konden hun dus niet mee en bij onze boot mocht er maar 1 op. maar aangezien het werk gewoon niet in je eentje te doen is en hebben we vriendelijk bedankt. we zijn naar het strand gelopen en hebben onze konten geparkeerd. iedereen had zijn zwemspullen bij, uiteraard ik niet.

Dus terwijl hun lekker in het water lagen (want het was super warm!) lag ik te bakken in de zon (wel mét kleding aan, zodat ik niet wéér kon verbranden). uiteindelijk zei suzanne: kom ook gewoon in het water, doe gewoon je broek uit en pak mijn bikinitopje (ze had een extra bij) dus ben ik met mijn blauwe stippeltjesstring en haar paarse bikinitopje het water in gegaan. Het was echt héérlijk en ik voelde zo warm dat het koude water echt even heel fijn was.

Maar het water was toch redelijk koud dus zijn we weer gaan bakken (snel weer alles aangetrokken tegen de zon)
Toen het ongeveer 15:30 was vonden we het wel genoeg geweest en zijn we richting de haven gelopen omdat de katrin weer terug was (de boot waar de andere 2 opzaten). Toen zijn we nog op het teras gaan zitten en heb ik een heel lekkere coupe ijs besteld (jammie!!! 3 bollen vanilleijs met warme bosbessen en slagroom!) en daarna zijn we weer in de hete auto richting huis gereden.

daar zijn we omde beurt in de douche gesprongen en heb ik al mijn kleding gewassen die ik in de vuilewaszak had ziten en ben ik in de meetingroom gaan zitten zodat ik iedereen kon bijkletsen.
we aten spagetti (verassend!) bolognese en ik moest natuurlijk zo lief zijn om mijn truitje daarvan mee te laten eten. dus na het eten ben ik gelijk door gegaan naar de keuken en heb ik een handwas gedaan voor enkel mijn truitje maar helaas het mocht niet baten en ik krijg het er niet meer uit.
dus ik had een beetje balend mijn msn naam veranderd in: ''oh ships nu al 2 truitjes naar de knopper hier''.

Daarna hadden we rond 20:30 meeting en die heeft heel lang geduurd, want we gingen een aantal projecten helemaal doorlopen. Toen we om 23:00 eindelijk klaar waren ben ik nog even op msn gegaan en zag ik dat ik een mailtje had van de oma van mijn vriend waarin stond:
'' Oh meisie, wat naar zeg 2 truitjes naar de knoppe! dat kun je natuurlijk niet maken.
Weet je wat? ga maar lekker nieuwe halen en laat maar weten hoeveel het kost, ik geef Frank wel wat geld mee als hij jou richting op komt.''

Veel te lief natuurlijk en ik weet ook nog niet of ik het wel moet aannemen, maar ik heb haar in iedergeval al heel erg bedankt voor het aanbod.

daarna heb ik mijn spullen weer gepakt en ben ik verkast naar de koelere kamer omdat bleek dat Ed Bentham hier toch niet zou slapen. en daar neem ik heel graag gebruik van aangezien ik echt niet meer kan slapen in het appartement door de warmte die daar heerst.
In deze kamer is gewoon een heerlijk koel briesje en het is gewoon lekker, het appartement is warm, benauwd en bedrukkend. dat slaapt dus echt niet lekker gewoon.

Maar nu gaan we nog een film kijken en dan maar weer naar bed, morgen vroeg dag :)
ik zit morgen op de boot met de glazen bodem, hopelijk kan ik weer wat mooie plaatjes schieten :)

slaapwel iedereen!

edit: stukje tekst aangeplakt

ElineThera

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-11 00:23

Jammer van de truitjes, wel leuk om te lezen dat het erg goed met je gaat & dat je op een lekkere koele kamer kunt slapen :j ! Veel plezier met wat je morgen gaat doen.

Urko

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-11 23:11

Klinkt leuk, heb je een fijned dag gehad vandaag? Bevalt je kamer al?

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-11 23:41

vandaag ging na een lange nacht eindelijk de wekker. Ik kreeg op de frisse kamer een kamergenoot (een 45 jaar oude doos) die het nodig vond om een hoop stennis te gaan trappen. Wat is er gisteravond zoal gebeurd?
- als eerste was ze totaal van de plaat omdat Marco gewoon haar spullen van de andere kamer had gepakt en op haar nieuwe bed had gegooit en ze nu dus niet meer wist welke kant van de hoes op het bed had gelegen en welke kant zij op had geslapen. Toen vroeg ze aan mij:
''can you help me? do you know what side was on bed?'' waarop ik antwoorde: ''no, 'cause i didn't sleep on it and to be honest, i really don't mind''. fout antwoord want toen was ze boos op me. en ging ze nog bijna 45 minuten verder beslissen welke kant nu op het bed moest en welke kant voor haar bestemd was. Uiteindelijk heeft me maar gewoon het matras omgedraaid.
- Toen besloot ze om te gaan douchen (het was 12:00) dus ze zei tegen mij dat het wel lang kon gaan duren omdat ze niet zo snel was, maar ik ging slapen en aangezien ik een vaste slaper ben maakte het me niet zoveel uit. Wist ik veel dat ze tot 2:30 door ging met douchen, mensen lastig vallen omdat ze een fohn nodig had, haar fohnen, kamer verbouden, tassen/koffers door de kamer schuiven om vervolgens te gaan slapen.

nja toen ik wakker werd had ik me klaargemaakt maar kwam ik erachter dat ik de sleutel van het appartement ín het appartement had laten liggen, dus hoopte ik dat er al iemand wakker was. Dat bleek gelukkig het geval te zijn dus kon ik binnen om mijn ontbijt te maken.

Toen we om 8:00 in de auto stapte en naar Puerto colon reden zijn we naar victoria's gegaan en heb ik een heerlijk warme croissant gehad mét wippet cream (A). Daarna zijn we naar de winkel gelopen, hebben we wat fruit ingeslagen en zijn we naar de Royal Delfin gelopen. Daar mochten we de overvolle boot op.
Maar vandaag heb ik niet zo'n bijzondere (leuke) dag achter de rug. We hadden enkel 1 trip van 4,5 uur en ik ben weer goed ziek geweest heb dus ook niet veel uitgevoerd op de boot. Na het eten hebben we de borden opgehaald en hebben we werkelijk wel 15 handtekeningen verzameld omdat we allebei te ziek waren om een fatsoenlijk gesprek te voeren met de toeristen.

Om 14:00 waren we klaar dus maakte we de boot schoon en mochten we gaan. We liepen naar de winkeltjes en ik ging kijken voor mijn schoenen. Eindelijk! want ik zocht ze voor onder mijn rokjes. ik heb een paar witte pumps en een paar zwarte pumps maar voor de zwarte schoenen moet ik nog even inlegzooltjes halen want mijn rechtervoet is net te klein en die schiet er achter uit als ik loop (en mijn linker doet dat niet!).
Daarna zijn we naar een tassenwinkel gelopen en daar zag ik een hele gave Betty Boop tas hangen mét portomonee. Maar helaas waren ze erg duur (tas was 64,95 en de portomonee koste 29,95) dus dat ging hem helaas niet worden. maar ik heb een hele goede deal kunnen sluiten: tas + portomonee voor 35 euries!

Daarna zijn we bij victorias gaan zitten en moesten we nog 2 uur wachten tot de eerste auto zou komen dus besloten we een ijskoude ijsthee te bestellen. Vrijwel gelijk daarna kwam Jorren (jongen uit het huis) de haven opgelopen en bleek dat hij (na een dagje duiken) naar arona reed naar het huis, en hij zou ons wel mee willen nemen als we geintereseerd waren. Dus we dronken snel ons drinken op, betaalde en liepen met hem naar de auto zodat we mooi op tijd weer thuis waren :) Ik heb mijn spulletjes in mijn koffer gedaan en ik ben op msn gegaan en voor het avondeten had Teresa héééérlijk gekookt! het was weliswaar net zoals elke avond rijst, maar het was dit keer echt goed bereid! Ik heb heerlijk gegeten.

Urko

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-11 23:47

Leuk kamer genoot...bah.. Heb je eindelijk een koele kamer krijg je dat erbij.

Fijn dat e een dealtje kunnen maken voor die tas, altijd mooi mee genomen!

ElineThera

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 02:01

Wow, jij hebt lekker afgeding met die tas, knap hoor :j hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Top dat je nu goed kan genieten van je tas + portemonnee! Stom van je nieuwe kamergenoot maar toch fijn dat je nog steeds op de koele kamer ligt.

Je vriend is er bijna!! :D

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 12:43

Je antwoord is wel niet zo super vriendelijk, wel balen dat je niet overeen komt. Wel goed van je nieuwe aanwinsten

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-11 13:10

klopt lesilla maar ik was echt geiriteerd omdat ze al zolang aan het zeuren was om niks...
Urko, bedankt voor je reactie :) het slaapt inderdaad niet echt fijn :P maar ik blijf waar ik ben. ik lag er eerst
ElineThera ja bijna :D :D ik ben zo blij!! kan echt niet wachten :D nog 4 daagjes!

xDirkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 22:41

Nou ik zou precies hetzelfde gezegd hebben hoor, wat een raar mens, pak gewoon iets anders voor je nest en ga slapen.
Maar zondag is de dag:D

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-11 22:43

Vandaag was mijn lieve mama jarig, dus als verassing had ik gisteren een e-card gestuurd en haar gefeliciteerd uiteraard.
's ochtends vroeg ging mijn wekker en ben ik stilletjes de kamer uit geslopen omdat ik geen zin had in het gezeur van mijn kamergenoot. Heb heerlijke toast met chocopasta gemaakt en ben naar het appartement gelopen om me eigen klaar te maken.
Daar stonden alle koffers in de kamer, want vandaag zou de eerste van onze groep vertrekken. Buiten dat heb ik me eigen gewoon klaar gemaakt en ben ik om 9:00 naar het grote huis gelopen voor de klusjes.
Ik mocht alweer de keuken schoonmaken gelukkig met iemand anders dit keer, dus was het in 20 minuutjes gebeurd.
Maar vandaag was het mijn beurt voor het appartement schoon te maken, dus daar heb ik de toilet/badkamer + de keuken schoongemaakt.
Daarna ben ik naar de researchroom gelopen met mijn spullen en ben ik aan de finidentification gegaan.

Toen ik om 12:00 mijn pannekoekjes stond te bakken kwam Joe naar mij toe met de vraag of ik Maya (mijn irritante kamergenoot) en nog een ander meisje (harley) kon uitleggen hoe finidentification werkt. En aangezien ik al een tijdje de leiding hierover heb wist ik precies wat gedaan moest worden dus dat legt heel fijn uit. Ik had het eerst harley uitgelegd en in 5 minuten snapte ze wat de bedoeling was en was ze aan het werk, maar helaas ging het bij mijn kamergenoot niet zo snel. Ze begreep gewoon niet wat de bedoeling was, of ze wou het niet weten. want elke keer ging ze terug naar mijn vorige stap.
Toen ze het uiteindelijk onder de knie had besloot ze het toch maar op dr eigen manier te doen waardoor ik bij het nakijken van hun werk er werkelijk geen snars van snapte en alsnog alles zelf kon doen (= dubbel werk).

Toen het 5 uur was ben ik naar de keuken gegaan, want het was vandaag mijn beurt om te koken. We gingen aardappelpuree maken met vissticks en een salade dus ik ging voor 50 personen aardappels schillen. Ondertussen maakte romy de salade en zette ik het water op. Toen het water kookte gingen de aardappels in het water en moesten we hééééél lang wachten tot deze gaar waren. Toen ze bijna gaar waren hebben we de vissticks in de (ondertussen lekker warme) over gedaan en hebben we de aardappels afgegoten. ik begon met het prakken van de aardappels terwijl romy er boter en melk bijgooide. Het werd een heerlijke pasta en toen alles goed geprakt was hebben we zout, peper en knoflook toegevoegd en heel hard door het huis geschreeuwd: DINEEEER!
toen kwam iedereen als een gek naar beneden gerend en moesten we als een gek gaan opscheppen en uitdelen.
het was héél goed gelukt en iedereen vond het erg lekker :) gelukkig, want dit was de eerste keer in 5 weken tijd dat ik een keer géén pasta of rijst heb gegeten. Dat alleen al werd enorm gewaardeerd.

Na het avondeten ben ik in de meetingroom patience gaan spelen en heb ik gewacht tot de meeting, die weer erg lang op zich liet wachten.
Daarna lekker naar mijn kamer gegaan en naar bed gegaan, want ik was erg moe.

slaap lekker mensen!
nog 3 daagjes wachten en dan is het weer afgelopen. Voor mij heeft het wel lang geduurd en kan niet wachten tot mijn vakantie.
5 weken duren toch lang als je niet helemaal lekker in je vel zit :)

slaap lekker lieve lezers! tot morgen

xDirkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 23:01

Nou dat klinkt wel weer als een heftig dagje haha.
Maar ben blij voor je dat het bijna over is, vooral als je niet lekker in je vel zit.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 23:07

Heb echt respect voor je dat je er nog bent. Ik was al lang jankend naar huis gegaan maar volgens mij ben jij echt een sterke meid! En je vriend komt al bijna, wat zal dat heerlijk zijn! Kan het me zo goed voorstellen. Ik ga volgende week vrijdag al naar Tenerife! Zie alleen enorm tegen de vlucht op..

lyanne_sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 23:22

Hey meisje!
Ik ben zo trots oo jou dat je het hebt volgehouden en dat het uiteindelijk toch wel leuk werd toen je de finin mocht leiden :D ik hoop dat je je blog ook nog bijhoud als Frankie er is want ik ben heel benieuwd wat jullie allemaal meemaken <3 heel veel plezier in ieder geval, geniet er nog even van en dan spreken we snel af :D
Xx xx love you

ElineThera

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 23:31

Ben het eens met Jildau, misschien dat ik ook niet had opgegeven maar jij als persoon komt wel over als een sterkte dame die gaat voor wat ze wilt. Echt knap hoor :)
Jammer dat je kamergenoot het zo moeilijk had gemaakt met de uitleg.. & super dat je zo goed gekookt had. Visticks zijn lekker he :9

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-11 23:35

wat een lieve reacties :)
Heb inderdaad niet de makkelijkste 5 weken gehad, maar ik heb wel enorm veel ervaring opgedaan en heb vooral ook momenten meegemaakt die ik nooit meer ga vergeten.
Oh jildau wat ontzettend lief van je, je wilt niet weten hoe graag ik mijn ventje weer wil zien :o
en het vliegtuig valt erg mee :) het voelt even heel vreemd als je opstijgt maar als je eenmaal in de lucht zit is het vooral erg mooi :) al gaan de wolken na een tijdje wel vervelen :P
Lyanne meisie! jij hier! wat een lieve reactie! ja fin id, dat is een van de dingen die ik gewoon niet ga vergeten. en dan niet te vergeten de geweldige natuur hier, de liefdevolle mensen uit spanje en natuurlijk mijn bootheld juan.

uiteraard houdt ik mijn blog als frank hier is ook bij :) weet nog niet of ik hem online ga zetten, maar je mag hem wel lezen hoor :)

Heb gevragen of ik de laatste 2 dagen in het huis mag blijven zodat ik de finid nog een groot deel kan afmaken. dat scheelt hun zoveel werk :)

inderdaad ly, nog een 3 weekjes en dan zie ik je weer :D heb er kei veel zin in! lekker paardrijden :D

Eline :o nog zo'n lieve reactie! als jullie zo door blijven gaan ga ik nog een traantje moeten weg pinken :o (ik voel mezelf namelijk helemaal niet sterk :+ voel me meer als een slappeling juist ómdat ik me zo voel :+ ) jaa koken ging zo geweldig! als mama de volgende keer vraagt of ik wil koken dan weet ik wel wat ik ga maken :D lekker boerenhollandse aardappelpuree met vissticks (jaaa die zijn heerlijk :)) )
ben alleen wel bang dat ik dan voor 50 personen moet koken want ik weet de verhoudingen anders niet :P

_Pleasure_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 07:18

Dan kom ik gewoon samen met Rianne bij jullie aardappelpuree meej visstickskes eten!! :P

Nog maar 3 dagen!! *\o/*

lyanne_sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 09:52

Haha, ja dan kom ik ook wel aardappelpuree met vissticks eten, ook al lust ik geen vis xD Haha :P

Maar het is bijna zondag :D Weet je al of het Frankie gelukt is het vrij regelen voor jou? Dan weet ik ook wat ik allemaal moet doen :P Mijn ouders hebben ineens besloten dat ze nog een keer op vakantie willen, ergens eind juli/ begin augustus.. Dus ik heb al gezegd dat ik niet mee wil. Maar ik dan een week bij jullie ben, zou dat wel tof zijn want dan hoef ik echt niet mee :P

In ieder geval! Ik hoop dat je de laatste daagjes op jezelf een beetje kunt genieten van wat je nog kunt doen in deze dagen en dan heel hard gaat genieten met Frankiekoe :D

i love you<3

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-11 10:26

deal, dan komen jullie lekker aardappelpuree alla cathy eten :D

ja nog 3 daagjes! oh wat heb ik er zin in :D kan echt niet wachten.

Lyanne: hij heeft vrij kunnen regelen :) dus ga er maar van uit dat het doorgaat. moet wel even kijken, want ik heb autorijles die week dus dan moet je maar gewoon mee gaan :D mocht frank de vorige keer ook! :D

lyanne_sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 19:10

Haha vet!! Ga ik jou eerder zien rijden dan jij mij, en ik ben nog wel ouder xD

Welke week is het ook weer precies?
Xxx

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-11 19:14

haha ja inderdaad :P
het is de week van 18 t/m 22-07

lyanne_sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 16:25

Okeeee, gezellig :D

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-11 01:27

Vandaag was mijn laatste werk dag. Ik had aan Joe gevragen of hij me toch op de boot kon zetten, want zo'n saaie dag in het huis kon ik niet nog een keer aan.
Nadat ik mijn dagelijkse ochtendriedeltje had uitgevoerd ging om 10:00 de auto en reden we naar Los Gigantisch.
Daar aangekomen hebben we de tickets voor de boot opgehaald en zijn we naar de winkel gelopen om een fles water te halen en een broodje.

Half 12 vertrok de boot, dus liepen Romy en ik op tijd naar de kade toe en werden we uitermate vriendelijk ontvangen door Maximo een van de crewleden van de boot.
Het was maar een klein bootje en er zaten in de ochtendtrip ook niet meer als 12 mensen op. We hebben een kleine interactie gezien die niet zo heel boeiend was en na een korte trip van 2 uur vaarde we al weer (zeeziek en wel) terug naar de haven.
Daar pikte we de toeristen van de 2e trip op. enkel 6 toeristen mochten ons verblijden vandaag en ook deze trip duurde maar 2 uurtjes.
We zagen wel een geweldig mooie interactie van meer als 15 Short fin pilot whales met zeker 4 calveren, 3 juviniles en de veel adults.

Na het werk op de boot zijn we naar huis gereden en heb ik geld gepint voor Teresa zondag. ik ben gaan douchen, heb teresa de weg naar het hotel uitgelegd en heb wat eten klaar gemaakt (wat me heerlijk smaakte: pasta pesto).

Rond 9:30 meeting gehad en daarna nog gewoon wat op internet rondgesnuffeld.

Helaas niet zo'n geweldig boeiende laatste dag gehad (mede doordat ik zo zeeziek was weer) maar ergens ben ik wel blij dat het voorbij is.
Savonds nog door heel het huis gesmeekt of ik alsjebliieeeeeeeefd mee op stap ging (Garreth probeerde me over te halen door het liedje ''hero - enrique iglesias'' te spelen op de gitaar (kreeg er wel tranen van in mijn ogen) maar het is hem niet gelukt. er zijn 2 mannen voor me op de knieen gegaan omdat ze perce wouden dat ik meeging mijn laatste avond uit, maar ik heb toch maar besloten om thuis te blijven omdat ik én heel moe was, en omdat dit niet het meest ideale einde voor mij zou zijn geweest.

Morgen een dagje vrij en tassen pakken en dan zondag morgen komt frank eindelijk naar hier.

xDirkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-11 19:28

Eindelijk je stage klaar en over een paar uurtjes komt Frank! Issie al onderweg of vertrekt ie ook midden in de nacht?

Hoe kan trouwens JOUW stage klaar zijn terwijl ik nog een week moet? TELL ME!