Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zonnetje81 schreef:Dan maken wij vast geen kans omdat we pas vorige week iets gestuurd hebben hoewel ze niet gezegd hebben dat we te laat waren.....ATP is niet echt van het communiceren of wel?
Zonnetje81 schreef:Voor zover ik weet hebben we niks gehoord en een vriendin heeft maanden gelegen gemaild en ook niks gehoord.
Janine1990 schreef:Zonnetje81 schreef:Dan maken wij vast geen kans omdat we pas vorige week iets gestuurd hebben hoewel ze niet gezegd hebben dat we te laat waren.....ATP is niet echt van het communiceren of wel?
Nou, je kon je tot 19 april opgeven voor kaartjes...
Ik denk dat je er met vorige week niet meer bij in bent gezet.
Je kan straks wel (staat in de mail) directe kaarten kopen, indien deze nog over zijn, in hun 'webwinkel'.
blacknorton schreef:ik heb ook mail gehad dat ik ingeloot ben. alleen klopt het niet met het gene wat ik aan gevraagd heb. ik wilde ze bellen, maar ik kan nog niet 123 een nummer vinden. dus nu maar gemaild.
ik had kaarten voor de hockey (nl mannen 5 augustus) en voor springen finale aangevraagd. nu heb ik dus hockey kaarten 5 augustus (anders dan nl a 46 euro) en kaarten hockey nl a 46 euro gekregen alleen die laatste kaarten kosten bij aanvraag 52 euro (cat D) en de spring kaarten dus 46 euro (cat D) ik denk dat er ergen iets mis is gegaan. hoop eigenlijk dat ik ze allebei heb.
kan iemand zeggen of de bedragen kloppen??
ik vind de afhandeling van atp heel duidelijk netjes alle regels en mail dat het langer duurt.
zap schreef:Zonnetje81 schreef:Voor zover ik weet hebben we niks gehoord en een vriendin heeft maanden gelegen gemaild en ook niks gehoord.
gemaild met wat voor een vragen dan?
Ik kan me voorstellen dat bij zo'n happening ze geen mailtjes gaan beantwoorden met 'onbelangrijke' (ik zeg hierbij niet dat jullie geen belangrijke vragen hadden) dingen, terwijl alles duidelijk staat uitgelegd op de site.