Nicky_Ray schreef:Ik meende een dubbeldekker met licht groene plastic stoelen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Unwritten schreef:Buffel rijdt alleen op Groningen - Zwolle. Apeldoorn - Zutphen, Zwolle - Almelo (traject via Raalte - Nijverdal, wat er nu uit ligt), en het syntuslijntje (Doetinchem - Arnhem in de spits) en Zwolle - Kampen
Ik zag gisteren trouwens een drie-treinstel-combi LINT op Utrecht CS. Van de Syntus. Dienstrit stond erop.
Nicky_Ray schreef:Nu we het over de buffel hebben (waardeloos trouwens, alleen die 4 zitjes, en dan ook nog op diesel rijden terwijl er gewoon stroom is...) Maar wat ik wilde zeggen, ik heb de laatste weken steeds koplopers als stoptrein tussen Zwolle en Groningen, echt zoooo fijn!! Blijkbaar rijd de buffel niet meer op dit traject
Inoterry schreef:Unwritten schreef:Buffel rijdt alleen op Groningen - Zwolle. Apeldoorn - Zutphen, Zwolle - Almelo (traject via Raalte - Nijverdal, wat er nu uit ligt), en het syntuslijntje (Doetinchem - Arnhem in de spits) en Zwolle - Kampen
Ik zag gisteren trouwens een drie-treinstel-combi LINT op Utrecht CS. Van de Syntus. Dienstrit stond erop.
Zwolle-Kampen niet vergeten hè![]()
Unwritten schreef:Nicky_Ray schreef:Nu we het over de buffel hebben (waardeloos trouwens, alleen die 4 zitjes, en dan ook nog op diesel rijden terwijl er gewoon stroom is...) Maar wat ik wilde zeggen, ik heb de laatste weken steeds koplopers als stoptrein tussen Zwolle en Groningen, echt zoooo fijn!! Blijkbaar rijd de buffel niet meer op dit traject
1 keer per uur gaat de stoptrein van Groningen door naar Schiphol, das in derdaad een koploper
Unwritten schreef:Was gekkenhuis op Gouda vandaag trouwens, was de schakel tussen Rotterdam en Den Haaag. Alles voor delft - rijswijk - hs moest overstappen op Gouda, en andersom alles voor schiedam en rotterdam vanui DH ook. Kwam ineens een kudde van heel veel mensen op de trein af, conducteur moest zelfs omroepen dat er niemand meer mocht instappen
SimoneDV schreef:Unwritten schreef:Was gekkenhuis op Gouda vandaag trouwens, was de schakel tussen Rotterdam en Den Haaag. Alles voor delft - rijswijk - hs moest overstappen op Gouda, en andersom alles voor schiedam en rotterdam vanui DH ook. Kwam ineens een kudde van heel veel mensen op de trein af, conducteur moest zelfs omroepen dat er niemand meer mocht instappen
oh dan heb ik dat weer goed ontlopen vandaag