Met de trein - deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

vivalavida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 19:36

Nicky_Ray schreef:
Ik meende een dubbeldekker met licht groene plastic stoelen :P

:j Klopt

Charles

Re: [HK] Met de trein - deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 19:40

Ligt dat niet aan de dag in de week? Rustige dagen een hondekop, drukke dagen een dubbeldekker?

Nicky_Ray

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 19:42

Charles schreef:
Ligt dat niet aan de dag in de week? Rustige dagen een hondekop, drukke dagen een dubbeldekker?

Ik heb daar echt nog nooit een hondekop gezien. Maar zou kunnen als jij hem wel hebt gezien ;)

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 19:46

Oh nee ik geloof jullie hoor, ik zal me wel vergist hebben dat het een ander traject was :+

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 19:48

Banjer schreef:
*breekt even in*

welke soort treinen rijden tussen Zwolle en Harderwijk? :)

Meestal DDAR of MDDM, soms mat 64

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 19:56

Heel veel DDAR en MDDM inderdaad, en als intercity een koploper, maar die stopt niet op Harderwijk. Mat 64 daar bijna nooit.

:D

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 19:58

oh dank jullie.. jullie hebben me blij gemaakt... :D
was al bang dat er een buffel zou rijden, die hier eerst ook reden... en dan zou ik niet blij geweest zijn... daar krijg ik nl. zo'n erge hoofdpijn in van de diesel.. :o

Bedankt voor jullie snelle antwoorden :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 20:00

Buffel rijdt alleen op Groningen - Zwolle. Apeldoorn - Zutphen, Zwolle - Almelo (traject via Raalte - Nijverdal, wat er nu uit ligt), en het syntuslijntje (Doetinchem - Arnhem in de spits)

Ik zag gisteren trouwens een drie-treinstel-combi LINT op Utrecht CS. Van de Syntus. Dienstrit stond erop. :=

Nicky_Ray

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 20:02

Nu we het over de buffel hebben (waardeloos trouwens, alleen die 4 zitjes :P, en dan ook nog op diesel rijden terwijl er gewoon stroom is...) Maar wat ik wilde zeggen, ik heb de laatste weken steeds koplopers als stoptrein tussen Zwolle en Groningen, echt zoooo fijn!! Blijkbaar rijd de buffel niet meer op dit traject :D

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 20:04

Unwritten schreef:
Buffel rijdt alleen op Groningen - Zwolle. Apeldoorn - Zutphen, Zwolle - Almelo (traject via Raalte - Nijverdal, wat er nu uit ligt), en het syntuslijntje (Doetinchem - Arnhem in de spits) en Zwolle - Kampen O:)

Ik zag gisteren trouwens een drie-treinstel-combi LINT op Utrecht CS. Van de Syntus. Dienstrit stond erop. :=

Zwolle-Kampen niet vergeten hè >;) :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 20:05

Nicky_Ray schreef:
Nu we het over de buffel hebben (waardeloos trouwens, alleen die 4 zitjes :P, en dan ook nog op diesel rijden terwijl er gewoon stroom is...) Maar wat ik wilde zeggen, ik heb de laatste weken steeds koplopers als stoptrein tussen Zwolle en Groningen, echt zoooo fijn!! Blijkbaar rijd de buffel niet meer op dit traject :D

1 keer per uur gaat de stoptrein van Groningen door naar Schiphol, das in derdaad een koploper :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 20:05

Inoterry schreef:
Unwritten schreef:
Buffel rijdt alleen op Groningen - Zwolle. Apeldoorn - Zutphen, Zwolle - Almelo (traject via Raalte - Nijverdal, wat er nu uit ligt), en het syntuslijntje (Doetinchem - Arnhem in de spits) en Zwolle - Kampen O:)

Zwolle-Kampen niet vergeten hè >;) :D

Niet vergeten hoor O:) :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 20:06

Was gekkenhuis op Gouda vandaag trouwens, was de schakel tussen Rotterdam en Den Haaag. Alles voor delft - rijswijk - hs moest overstappen op Gouda, en andersom alles voor schiedam en rotterdam vanui DH ook. Kwam ineens een kudde van heel veel mensen op de trein af, conducteur moest zelfs omroepen dat er niemand meer mocht instappen :=

Nicky_Ray

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 20:09

Unwritten schreef:
Nicky_Ray schreef:

1 keer per uur gaat de stoptrein van Groningen door naar Schiphol, das in derdaad een koploper :D

Ja dat weet ik :) (reis al 4 jaar van hoogeveen naar Groningen en weer terug) Maar de echte stoptrein tot zwolle was eerder een buffel en nu is dat ook steeds een koploper! Ik zie op Groningen ook geen Buffels meer....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 20:12

Dan zijn ze foetsie :D

Nicky_Ray

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 20:17

Unwritten schreef:
Dan zijn ze foetsie :D

:+ Hehehe ja blijkbaar :D *\o/* Ben wel benieuwd welk traject ze er nu mee opgescheept hebben :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 20:20

Nicky_Ray

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 20:26

Leuke link, dan ben ik weer wat wijzer ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 20:31

Weet hier iemand trouwens of de Wadlopers nog wel eens als reserve ingezet worden? Wiki zegt van wel, maar wil graag weten of dit echt zo is.

En bij Amersfoort zie ik elke keer nog een Mat54 staan, en een Plan U. :D

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 20:44

Unwritten schreef:
Was gekkenhuis op Gouda vandaag trouwens, was de schakel tussen Rotterdam en Den Haaag. Alles voor delft - rijswijk - hs moest overstappen op Gouda, en andersom alles voor schiedam en rotterdam vanui DH ook. Kwam ineens een kudde van heel veel mensen op de trein af, conducteur moest zelfs omroepen dat er niemand meer mocht instappen :=

oh dan heb ik dat weer goed ontlopen vandaag :D

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 21:48

Ik moest gisteren in Nijverdal wachten voor een Buffel. :D

Ze rijden dus idd vanuit Nijverdal nog beide kanten op, naar Zwolle en naar Enschede.

vivalavida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 18:12

Mag ik in het weekend (met mijn week ov!!) ook iemand met korting meenemen?
anders zie ik mijn winkelen in een leuke stad zo aan me neus voorbij gaan

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 18:17

SimoneDV schreef:
Unwritten schreef:

oh dan heb ik dat weer goed ontlopen vandaag :D

En vandaag had ik de eerste intercity die vanaf rotterdam weer langs gouda ging :P

Was nog even komisch met de omroep, er werd iets gezegd over een stuk wat erbij kwam voor enschede, en daarna ineens heel boos iets in de richting van: verdorie, nou staat er weer alleen deventer wat een gedoe allemaal.
hihi iedereen lachen :P Had natuurlijk niet over de omroep gemoeten :P

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 20:21

Haha, dat is echt grappig he Simone!! Heb ook wel eens gehad dat iemand een dikke hoestaanval kreeg, toen zette ie hem ook niet uit :=...

@ Vivalavida: Bij mijn weten mag je dan iemand meenemen met korting (3/4 pers. zelfs) maar: Pin me er niet op vast!

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 00:31

vivalavida_ schreef:
Mag ik in het weekend (met mijn week ov!!) ook iemand met korting meenemen?
anders zie ik mijn winkelen in een leuke stad zo aan me neus voorbij gaan

:j Je mag 3 personen meenemen met korting :D