Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Is dat heel duur? 

En dat is dus echt slapen in de buitenlucht? 

Het is zo'n geweldig land, zou zonde zijn als je daar weinig van mee krijgt. Snap dat het eng is in je eentje. Normaal zou ik zeggen je leert daar genoeg mensen kennen, maar als je ergens werkt dan leer je misschien niet heel veel backpackers kennen (vast wel een aantal). Alles gaat er daar zo relaxed aan toe dat het op de een of andere manier allemaal wel goed komt... Of vanuit je werk adres naar een grote plaats gaan reizen, daar een week ofzo blijven om mensen te leren kennen om mee verder te reizen.
Zou wat zijn zeg haha. Bij mij is er nooit wat gejat maar meestal had ik de meest belangrijke spullen (papieren, geld, camera) ook wel gewoon bij me. In een deel van de hostels heb je kluisjes waar je je backpack in kan doen, maar zelf gebruikte ik die niet eens altijd. Ik kwam ook wel eens ergens waar meiden alles lieten slingen op de kamer, incl laptop enzo. Kleding jatten van de waslijn hoor je idd wel veel, bij mij niet gebeurd.
vaak ook goedkoop. Ik sliep veel in YHA hostels, over het algemeen dan wel iets duurder (al kan je een kortingspas aanschaffen), maar daar zal zoiets denk ik niet snel gebeuren. Die hostels zijn vaak ook goed schoon enzo.
Hiermee slaap je ook in swags, aparte ervaring! 
Ik heb er zelf niet geslapen maar ze hebben wel een bepaalde uitstraling en je hoort er wel bepaalde verhalen over. Maar die zijn er net zo goed over YHA waar ik tevreden over was. Aan jezelf de keus wat je ermee doet

(als je de volgorde aanhoud zoals je net op heb geschreven)