Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NIV schreef:Haha begrijpelijk! Zelfs met een eigen paardje steekt het er bijna boven uit. Maar misschien komt het omdat je skien maar een weekje (of wat) per jaar doet? I.p.v. iedere dag of iedere week.
Colorado schreef:NIV schreef:Haha begrijpelijk! Zelfs met een eigen paardje steekt het er bijna boven uit. Maar misschien komt het omdat je skien maar een weekje (of wat) per jaar doet? I.p.v. iedere dag of iedere week.
Nja, skiën doe ik vaker dan paardrijden, 2 tot 7 keer per week om precies te zijn haha. Ik doe het zeg maar echt vást als sport al een tijdje, verschillende takken ook. Ik heb synchroon skien gedaan, slalom en ik doe nu aan freestyle skiën, aangezien ik in de rest niet heel veel uitdaging meer vond, was er nog superveel natuurlijk, maar ik wou weer wat anders, freestyle skien dusEn hoe vaak ik het ook doe, het blijft leuker dan paardrijden
Zit voor mij dus ook véél meer uitdaging in dan in dat ene manegelesje per week haha.
marrie1996 schreef:Ik ga dit jaar voor het eerst naat Saint Jean D'Arves in Frankrijk. Nog nooit geweest dus dat word leuk
Ski al jaren in La Plagne Soleil en af en toe ook naar o.a. Les Trois Valleés.
Ik ga trouwens vrijdag op zaterdag a.s.
Misschien moeten we een lijst maken met wat me mee moeten? Weten we zeker dat we niks vergeten.
Lijstje;
1. Thermo kleding
2. Ondergoed
3. Pyjama
4. Legging/shirts met lange mouwen
5. Fleece truien/kol truien
6. SNUGGIE
7. Handdoeken (in het appartenment hebben ze er zo weinig)
8. Ski pak
9. Handschoenen/ ski sokken
10. Sneeuw schoenen/uggs/slippers (zwembad)/sportschoenen (fitness.)
11. Boeken
12. Ipod
13. Laptop
14. Buff (die soort van sjaals maar dan dicht)
15. Vaseline (voor de poten van de hond)
16. Zonnebrand/Lippenbrand![]()
17. Ski's (van mn ouders)
18. Honden voer
19. Mand ed. voor de hond
20. Reseverings tickets
21. Paspoort
Nog iets vergeten? Wie neemt er allemaal huisdieren mee? Ik ga een jasje voor mn hond meenemen (arm beest)
Het is daar nu ong. -9 tot -13 graden
NIV schreef:Colorado schreef:Nja, skiën doe ik vaker dan paardrijden, 2 tot 7 keer per week om precies te zijn haha. Ik doe het zeg maar echt vást als sport al een tijdje, verschillende takken ook. Ik heb synchroon skien gedaan, slalom en ik doe nu aan freestyle skiën, aangezien ik in de rest niet heel veel uitdaging meer vond, was er nog superveel natuurlijk, maar ik wou weer wat anders, freestyle skien dusEn hoe vaak ik het ook doe, het blijft leuker dan paardrijden
Zit voor mij dus ook véél meer uitdaging in dan in dat ene manegelesje per week haha.
Ook begrijpelijk! Waar ski je dan niet Nederland? Of zit je in de bergen?
Zijn er hier ook mensen die eten meenemen op vakantie? Ik ga met 4 vriendinnen. Iemand nog tips voor lekker eten dat je makkelijk mee kan nemen? (buiten pasta)
WillemYntJee schreef:Ook in Frankrijk gaan we gewoon naar de supermarkt hoorVindt dat altijd een beetje raar, wel duur op wintersport gaan (want goedkoop is t echt niet) maar de halve auto vol stouwen met eten omdat de supermarkt duur is? Bovendien kan je groente enzo toch nooit zo lang goed houden.