Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xSharonax schreef:weet iemand misschien hoe lang (en ongeveer hoe duur) het met de taxi is vanaf Stansted tot hyde park? Met de trein ben je daar dus zo'n 20 pond aan kwijt per persoon, dus die taxi mag van mijn part 80 pond zijn, het wordt door 4 gedeeld bij mij
xSharonax schreef:Volgens mij is een taxi ook minstens 80 pond. Kijk even op de website van Stansted en bel daar een taxi maatschappij op. Dat heb ik ook gedaan, omdat ik een taxi nodig heb naar Sudbury, ongeveer 36 mijl vanaf Stansted. Dit zou mij 66 pond per enkele reis kosten. Vanaf Stansted naar London Liverpool Street is het ook ongeveer 36 mijl, maar je rijdt dwars door het centrum en het kost je dus meer aan reistijd. Volgens mij kun je dus wel rekenen op zo'n 80 pond. Maar bel voor de zekerheid maar even met de taxi maatschappijweet iemand misschien hoe lang (en ongeveer hoe duur) het met de taxi is vanaf Stansted tot hyde park? Met de trein ben je daar dus zo'n 20 pond aan kwijt per persoon, dus die taxi mag van mijn part 80 pond zijn, het wordt door 4 gedeeld bij mij
en unwritten, was het london guards hotel goed? ik zou daar eerst ook heen gaan!