Mij viel SQ juist erg tegen.. er hing een hele muffe sfeer, maar dat is alweer een aantal jaartjes geleden. Qua ligging ligt ie natuurlijk perfect .
Haha mijn zusje zei al, we zitten wel heel leuk in Newportbay maar we eten mooi bij hotel santa fe hoor ( herinert de lekkere WARME patat en kipnuggets daar )
Ik ga het nogmaals proberen op het forum van disney. Ik heb me al maanden terug aangemeld maar eingelijk nooit meer echt gekeken. Ik krijg te zien dat het een beveiligd forum is en dan : log jezelf in. Terwijl er boven staat ingelogd op naam blabla.
snap r niets van. * probeert nog een keer
bonney4evver
Geplaatst: 15-01-09 13:13
Nu kan ik sommige forums wel lezen maar niet reageren..
Board Bericht Sorry, er is een fout opgetreden. Als je niet weet wat de fout is, kijk dan in onze help documentatie.
De fout is: Sorry, je mag niet in dit onderwerp antwoorden
en bij het dlpr15 jarig feest forum krijg ik Board Bericht Sorry, er is een fout opgetreden. Als je niet weet wat de fout is, kijk dan in onze help documentatie.
De fout is: Sorry, maar je hebt geen toestemming om deze functie te gebruiken. Als je niet ben ingelogd, log dan in.
edit: zou iemand voor mij een berichtje kunnen sturen naar de administratie? Ik zelf kan nml ook dat niet. Mijn gebruikersnaam is Liejanne.
Ja, dat heb ik ook. Ik kan bijvoorbeeld bij "nieuwe leden" niet reageren, maar misschien komt dat pas na zoveel berichtjes.
Heb je niet ooit een mail gekregen van de beheerder nadat je je hebt aangemeld? Misschien kan je mailen. Zo niet, dan zal ik kijken of ik voor jou een berichtje kan sturen. Wie weet kan ik dat ook niet. Dat heb ik nooit geprobleerd. Ik ben niet echt heel erg actief.
Dan ben ik sowieso erg benieuwd hoe het Katja in SL bevalt. Wij willen in november heen, het liefste natuurlijk in een van de Disney Hotels. zucht duurt nog zo lang.
Even een stipje, ik weet dat het nu ook anders kan. Volgend jaar zijn mijn ouders 25 jaar getrouwd en ma liet van de week weten dat na 12,5 jaar Disney wel weer mag
LiNdA1986
Geplaatst: 19-01-09 13:55
Jibbel schreef:
Net buiten disney kun je ook goed en veel goedkoper eten dan in Disney zef.
Waar is dat dan? Ik ben totaal niet bekend daar.
En ik ga toch misschien met de me vriend en willen dan in het Kyriad hotel gaan, iemand daar al eens geweest?
ja ik een stuk of 6 x. Het is een goed hotel zeker voor de prijs. Lekkere bedden goed onbijt. Als er iets is word je netjes geholpen( wij hadden 1x een verkeerde kamer maar werd gelijk opgelost) en er rijden gratis bussen naar disney
De bedden waren niet fijn en t was er bloed heet niks geen mogelijkheid tot verlagen van tempratuur. We hebben gevraagd om een andere kamer aangezien het bed in tweeen lag. Deze was minder schoon en vooral erg warm ondanks zo n thermosstaat op de kamer. Wat je ook instelde t was ontzettend warm!
de laaste keer dat ik in kyriad was(okt) was het idd wel erg warm. Maar ik heb me raam opengezet een stukje en toen koelde het lekker af. Maar ik heb in andere hotels vlakbij disney ook vaak gehad dat het erg warm was. Vieze kamers heb ik nog nooit gehad