[VOLG] Leven als Callas in Frankrijk! Mo & Co in: Het tij keren deel 2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Marilu

Re: [VOLG] Leven als Callas in Frankrijk! Mo & Co in: Het tij keren deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:48

Ben vanmorgen weer bij jullie voorbij gevlogen, Monique ;)
Al denk ik, nu ik de landkaart bekeken heb, dat we eerder in de buurt van Baskenland gepasseerd zijn, want er was zo'n vallei tussen twee reeksen bergen en dat lijkt enkel daar in die buurt zo te zijn (ter hoogte van Pampelune, denk ik). De Pyrenëen waren in ieder geval heel mooi en goed zichtbaar :)

Dus inmiddels weer terug in België.
Blij de dieren allemaal weer terug te zien !
Het weer is wat minder leuk dan in Spanje, maar het zal wel weer wennen, hé ;)

Monique1963

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 18:21

Marilu schreef:
Ben vanmorgen weer bij jullie voorbij gevlogen, Monique ;)
Al denk ik, nu ik de landkaart bekeken heb, dat we eerder in de buurt van Baskenland gepasseerd zijn, want er was zo'n vallei tussen twee reeksen bergen en dat lijkt enkel daar in die buurt zo te zijn (ter hoogte van Pampelune, denk ik). De Pyrenëen waren in ieder geval heel mooi en goed zichtbaar :)

Dus inmiddels weer terug in België.
Blij de dieren allemaal weer terug te zien !
Het weer is wat minder leuk dan in Spanje, maar het zal wel weer wennen, hé ;)

Ik zag je, en ik maar zwaaien en zwaaien, maar niet dat je even terugzwaait. Erg flauw ;-) . Ik heb inderdaad ook weer tig foto's van de Pyrs gemaakt vanmorgen, zo prachtig met de opgaande zon erop, waren ze roze, dat de sneeuw reflecteerde. Gaaf dat je ze zo mooi kon zien vanuit het vliegtuig.

Ik kan me voorstellen dat je altijd weemoedig bent als je weer thuis bent, naar Spanje. Ik moest altijd huilen als we weer naar NL gingen in het jaar dat we het als vakantiehuis hadden.

Maar met vertrek uit NL heb ik er niet om getreurd.

Het weer is hier weer heerlijk, we lunchen weer buiten met 22 graden. Love it! Maar de kachel stoken we wel in de avond en soms even in de ochtend.