Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Geen verwarming die daar tegenop kan.
ChantalAM schreef:als ge het nie wit dan pakte kit, maar witte nie war vur dan pakte pur.
Wist niet dat ze die ok in la France kende.. lol
maar goed dat je het aanpakt, wat een rommel
mytgard schreef:ChantalAM schreef:als ge het nie wit dan pakte kit, maar witte nie war vur dan pakte pur.
Wist niet dat ze die ok in la France kende.. lol
maar goed dat je het aanpakt, wat een rommel
Hahaha waar heb ik dat vaker gehoord...![]()
Wat een zooi he... heel goed dat je het aanpakt.
Tjonge,jullie hebben hard gewerkt![]()
vrije inloop.
En zondag middag weer de nieuwjaars bijeenkomst met galettes en hetgemeente jaarpraatje. 
karuna schreef:Ah dat is nog best dichtbij. Jullie zijn welkom hier voor een blik hier.hoewel erg spartaans nu.
![]()
Mijn papa is onverwachts toch mee. Ik zou alleen gaan maar hij wilde erg graag mee. Dus gister op het laatste moment opgepikt.
Maar dan nog, we missen die oude dame echt zo enorm.
jullie zijn onderweg naar noord of zuid?
Zowel de woonkamer deur als de buitendeur stralen enorm kou af. Brrr. Morgen daar iets op vinden tijdelijk. Nu merk ik wat de pelletkachel in de woonkamer doet voor de warmte.
) Daarna moet ik de bult op naar het gemeentehuis en in de middag komt de electricien voor de planning als het goed is.
scheelt toch weer. De stenen moeten even doorwarmen
Daarvan wasde kartonnen doos aan rafels. De productie datum gespot.
zoals ik al dacht liggen de dozen al een hele tijd ergens in een hoekje van een magazijn, april 2005.
Dat verklaard de orginele prijs ook wel. Ze liggen al 18 jaar ruim te wachten op een nieuw baasje.
ik ga wel mailen.
Maar de mij onbekende dame was me te vlug af. Affijn zij was onderweg naar beneden vanaf het gemeentehuis en ik onderweg omhoog. Ik kende haar niet, zij mij ook niet maar na mijn ik woon la bas. Ah la hollandaise
en had smeksmek twee gelukkig nieuw jaar smakkerds te pakken en mijn arm werd meegesleurd richting haar huis. Eh ik moet eerst naar boven en wat klusjes doen. Affijn na de lunch (die ik al opheb maar ik zal wachten tot pakweg 1330) ga ik wel even koffie drinken. Niet mijn hobby zullen we maar zeggen, waar dan ook
maar ach. Wie weet valt het mee.