Vakantie zit er weer op en nu bedenken naar welk Grieks eiland we volgend jaar gaan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fitzroy schreef:Jammer, Lotus83. Ik heb nog wel ideeën voor je voor volgend jaar.
Fitzroy schreef:Zelf ben ik echt fan van de Sporaden. Ik weet niet hoe lang jullie altijd gaan, maar de Sporaden zijn ook heel geschikt om te eilandhoppen. Wij hebben Alonnisos, Skopelos en Skiathos wel gecombineerd. Omdat we Skopelos zo mooi vonden zijn we daar nog een keer alleen naar terug gegaan.
Lauraa schreef:Wij vertrekken dinsdag naar Corfu, heb er zin in!
Heb eens gekeken hoe warm het daar gaat zijn, 39°, we gaan smelten![]()
Maar naar het einde van de week wel weer naar de 35°, is al iets beter, maar ja toch nog altijd warm. Hoop dat we toch de fut gaan hebben om iets te doen
Nachtlampje schreef:Woej! Ik heb al jullie berichten en goede wensen niet kunnen lezen, nog bedankt daarvoor!
Wij hebben het heerlijk gehad in Karpathos. Gaaf eiland en ons hotel lag perfect, kon niet beter.
We hadden cash voor de hele vakantie mee, maar dat was helemaal niet nodig geweest; we konden gewoon pinnen bij de banken.
Qua eten hebben wij ook heel veel grieks gegeten en geprobeerd; stifado, karpathiotische geit en allerlei mezes gehad (karpathiotische garnaaltjes, yummie!). En natuurlijk veel gegrilde verse vis.
Ik vond Karpathos trouwens ideaal qua toerisme; het was gezellig druk, maar niet overvol of akelig leeg.
Daarnaast is de sfeer heel fijn en veilig.
Wat een ongelooflijk vriendelijke mensen ook