Yasmine schreef:
Ga ik eens bestuderen! Dankje

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ninaka schreef:Lovely, leuk verslag, die ga ik even onthouden met al je tips. En ik heb ook nog een hotel nodig in MB voor eind oktober voor 1 nacht, dus da's ook een goede tip![]()
Klopt het dat dat hotel dan ook in de buurt is van de Lincoln Mall? Ben je daar nog geweest? Is dat wat? We verblijven dus onze laatste nacht in MB voor we terugvliegen en willen dan eigenlijk nog wel wat last minute shopping doen. Is er ook nog iets van een supermarkt daar in de buurt?
En hoe is het met het openbaar vervoer in Miami? Is dat goed te doen?
Yasmine schreef:Black Friday is de dag na Thanksgiving, dan gaat overal in Amerika alles on sale met gigantische kortingen à la 50%. Wat ik van mijn Amerikaanse vrienden hier hoor, moet je echt hardcore zijn en 's ochtends om 6u gaan aanschuiven wil je iets leuks op de kop tikken. Het is echt vechten om de spullen.
Lovely schreef:In principe ga ik naar Ocala maar afhankelijk van de omstandigheden vlieg ik misschien naar Miami. (als het gratis is moet je niet te kritisch zijn over de luchthaven) Als dat zo is dan denk ik dat ik daar twee nachtjes doe om eens even rond te kijken. Ik denk ik al 15 jaar geleden dat ik daar voor het laatst geweest ben.katja, leuk dat je in november naar Miami gaat, als je nog andere tips nodig hebt, dan hoor ik het wel.