Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
1234 schreef:ik heb mij ook maar aangemeld![]()
Maar zij weten toch niet welke treinen enzo je moet hebben?als ze bijv. aangepast rijden? Of doen ze het alleen als alle treinen aangepaste dienstregeling rijden
Horsefreak schreef:Als je het stoptreintje naar weesp pakt van de vink naar schiphol zou je met een overstap minder kunnen, maar ik weet niet of dat qua tijden uitkomt. Dan heb je op schiphol 10 minuten de tijd om over te stappen, alleen dat ding staat vaak lang stil op leiden cs. Maar maakt volgens mij niet uit voor de intercity naar amersfoort vanaf schiphol, ik dacht dat die maar 2x per uur ging.
Szan schreef:1234 schreef:ik heb mij ook maar aangemeld![]()
Maar zij weten toch niet welke treinen enzo je moet hebben?als ze bijv. aangepast rijden? Of doen ze het alleen als alle treinen aangepaste dienstregeling rijden
Ze weten inderdaad niet wat voor trein jij moet hebben, maar je krijgt ook geen persoonlijk advies hèHet is een algemeen alarm dat aangeeft wanneer er een nooddienstregeling in werking treedt, of wanneer er hele grote verstoringen zijn. Hoe dat jouw eigen reis beïnvloed moet je zelf uitzoeken, maar je weet dan in ieder geval wat er aan de hand is.