Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
weet dat je welkom bent mocht je toch zin hebben,
de handigste optie leek me enorme dozen in de kast zetten en die beetje bij beetje vullen met boeken. Niet zwaar tillen dan maar wel vaak heen en weer lopen. Steeds een stoel volzetten met boeken. In de kast klimmen. Boeken in de dozen en de kast weer uit klimmen en de volgende portie boeken halen,
het is keihard werken maar het moet gewoon leeg zijn maandag ochtend. Plan voor nu maandag meehelpen met leeghalen en wat laatste dingen doen en dan tegen 1500/1600 vertrekken via een hapje eten en slapen op de vaste snel rij plek in luxemburg. Dan dinsdag het laatste stukje. Dan kan gv nog even slapen. En keer ik woensdag avond voor een eerste stukje weer terug.

mochten deze planken weggaan ga ik de krantenstukjes wel bewaren

oh een enorme mazzel waardoor ik bijna 600 euro goedkoper uitben met mijn tegelvloer in de woonkamer
hoewel geen brick tochtje gepland stond dacht ik vanmorgen ik moet toch bestellen en een tegel meenemen. Komt de man aan. Hoeveel heb je nodig? 35 m2. Ah wacht even loopt weg komt met een pompwagen en een stapel tegel verpakking die er nogal sneu uitzien. Ik denk dat je deze wel leuk vindt en ze zijn antislip en kunnen buiten en het is 40m2. Echt heel leuke tegels in gemêleerde zandkleur. Voor 16 het euro per m2 minder. Ze worden vrijdag ochtend bezorgd.
Helemaal niks
hij is van mijn overbuurman
. Ik wist van zijn vrouw dat hij weinig reed, zij is er fanatieker in, en dat hij al twijfelde om hem te verkopen. Nou dat dus.
Daar zo maar even heenlopen.
!
en voel me gewoon welkom, kerstkaartjes in de bus, mensen die zwaaien als ze voorbij rijden. En nu de bouwmarkt meneer die even wegliep en terugkwam met een "kom even kijken ik denk dat je dit wel erg leuk vind en is wat je zoekt." Hij had ook zijn mond kunnen houden en me een "dure" tegel kunnen aansmeren.
het wordt steeds meer een thuis ipv een huis, elk klein dingetje wordt meer eigen. 

met twee vriendjes, Kroko en Scrat