idinn schreef:Zo was druk in de stoptrein naar Antwerpen. Er was in Essen wat te doen geweest, keiveel mensen die er ook nog bij moesten. En zat al vrij vol. Zaten er veel de Fyra uit te lachen haha. Gezellige boel dus, want iedereen zat tegen elkaar aan te kletsen.
Conducteur trein ervoor zei dat je niet hoeft in te checken voor die trein als je verder gaat met de stoptrein naar Antwerpen. Aangezien je gratis reist maakt het toch geen verschil. En het is inderdaad geen doen om dan langs dat ene paaltje te rennen als er niet veel overstap tijd is. Hij was ook weer pas om 57 in Dordt ipv 55. En de sprinter van 57 was juist veel te vroeg. Stressen dus, maar gelukkig haalde die de 2 minuten schade onderweg weer in. Is niet veel natuurlijk, maar met 4 minuten overstap tijd wordt het dan wel krap
Had wel bijna de eerste trein ri dordt gemist. Ging 8 minuten voor die zou vertrekken van huis weg met m'n fiets. Toen ik de trap bij station op rende (dijk op dus 4 trappen pff) kwam die aanrijden. Kon zo erin rennenVolgende keer iets eerder van huis. En nu hopen dat m'n slot goed dicht zat, die doet weleens lastig.
Ik heb gisteren dus niet uit kunnen schecken, omdat mijn trein vertraging had. De stoptrein wachtte wel, maar we moesten met spoed overstappen. Ik heb trouwens ook geen paaltje gezien. Ik denk dat ik de volgende keer ook gewoon niet meer incheck, want als dit vaak gebeurt, wordt je pas geblokkeerd, toch? Dan maar niet inchecken.