Iemand enig idee of die diner show wat is? (cowboy style)
Calanddra
Geplaatst: 18-11-12 19:49
op zich is de show leuk, maar zeker het geld niet waard. Ook t eten was niks
Ik ben 2 jaar terug geweest, betaalden toen zo'n €80 pp voor de eerste rang incl eten. Op de 2e rang is het zicht toch minder. En hoewel de show dus best leuk was vond ik t eigenlijk veel en veel te duur en had ik t niet over gedaan
Ik vond het een leuke show (ben er ten huwelijk gevraagd ) eten vond ik goed, ik kreeg niet alles op dus lief heeft van mijn bord mee gegeten. Een tweede keer zou ik er niet naar toe gaan denk ik, behalve als de show veranderd. Wij zijn er in februari 2011 geweest.
Silence
Mooi dat het rijden meeviel. De eerste keer zag ik er ook wel erg tegenop, maar het was mij ook meegevallen.
Het zou wel zonde zijn van je mooie camera inderdaad. Ik heb sinds kort een spiegelreflex camera en ik zou 'm wel mee willen nemen de volgende keer naar Disneyland. Maar dan niet de hele tijd, je hebt er wel kluisjes natuurlijk. Ik vind Disneyland wel erg fotogeniek.
Ik neem in Disneyland mijn dikke SLR (en dat is geen instap modelletje ) in dikke Lowepro tas gewoon mee in de achtbanen hoor, gaat prima . Zit alleen niet zo lekker tussen de benen.
Hopelijk volgende week wel nog even in Downtown Disney kijken, ben ik toch een beetje in Disneyworld geweest .
Waarschijnlijk staat wel volgend jaar Anaheim & California Adventure op het programma. Parijs slaan we de komende jaren maar over denk ik . Die mogen eerst weer wat nieuwe attracties bouwen.
Njah, ik heb er geen spijt van gehad dat ik 'm niet mee heb genomen kon ik ook een keer rustig door ergens lopen zonder dat m'n foto-blik overal overheen knalt met een "oeeeh" een "waah" dat moet op de foto Wendy !
Als we met meer waren gegaan had ik het wel overwogen mee te nemen, dan kan ik 10 kilo nog een keer ergens bij iemand dumpen
Hééééééél erg veel plezier in Florida ! woa woa !
AngelofLove
Geplaatst: 20-11-12 20:06
Jolliegirl schreef:
Mag je een tas in alle achtbanen meenemen dan??
Ja hoor, sterker nog, je moet hem meenemen, hahaha, tenzij je natuurlijk een oppas hebt.