Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Konstantine schreef:Omdat toch niet iedereen met de NS reist en de NS dus eigenlijk een te groot bedrag van de overheid krijgt, denk ik.

Maar het is een week een anders traject dus ben bang dat ik niet wakker wordt ofzo
Op mijn vertrouwde Amsterdam-Utrecht kan ik altijd wel even slapen, heen en terug
Ik kan ook niet slapen, zit een bejaardenclub op uitstapje in mijn coupé...
Ik had vanmorgen boos getwitterd dat het zo koud was in de 8717 en nu net wilde ik tweeten dat de trein waarin ik zat outdated was omdat 'ie nog asbakken had en nog vis-a-vis stoelen in plaats van coachopstelling... Kijk ik naar het nummer, is het dezelfde
En Matjes ook, vind ik
Konstantine schreef:Die treinen met die kotskleur bekleding zijn echt super comfortabelEn Matjes ook, vind ik
Van ellende de stoptrein naar Dordt maar gepakt, die is zo sloom dat je op Dordt maar 10 minuten op de intercity hoeft te wachten (anders een halfuur op Rotterdam). MoonChloe schreef:ukje schreef:Het klinkt heel verwend, maar als zo'n oude trein aan komt rijden en ik kan het mij permiteren om een trein later te pakken. Doe ik dat.
Wat is er eigenlijk mis met oude treinen? Ik vind de oude koploper erg gezellig om in te zitten. De nieuwe is ongezellig en kil