Nog een maand en 2dagen, en dan naar parijs met school:DDus nog een maand en daagjes en dan naar Disney!! Ben alleen bang dat 't mega druk is..
als het goed is krijgen we deze week cdtje met de fotos... wel heeft diegene er al een paar op hyves gezet, dus als ik straks thuis ben, zal ik er hier wel een paar plaatsen... maar de andere krijgen we nog...
Oke nou hier een paar foto's dan maar alvast.Irene, Laura, AnoukDe eerste keer dat laura op de grond lag in Dinsey Woessssssh Tower Of TerrorLIEF HE Met sully silly beer hoe heet die ook al weerDeze is ook zo leuk Ik neem een hapje uit stitch hahaha laurieee
nou dat waren al een paar fotos dus, de andere 282 moeten we nog te zien krijgen. dus daar krijgen jullie vast ook nog wat fotos uit te zien hahaha
Ja ik kan niet wachten!!!Ik ga ieder jaar en nu is het weeeeeeeerrrrr bijna zover!!!!!3 dagen verstand op nul en geen kopzorgen!!!!
Wat een leuke foto's. Je kan goed zien dat jullie het heel gezellig gehad hebben. Ook ik krijg heimwee met zulke foto's.