Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LiNdA1986 schreef:Paula1990 schreef:Klopt idd .. disney is ook vrijwel het enige park waar ik niet gratis in maghaha mjaa........... wij gaan dus volgende week do tm za en dan 3dagen entree voor 160 euro pp ... is dus nog te overzien
en voor de rest nog 4 overnachtigingen elders in Parijs...
Dat is niet zo duur hoor, maar dan is het toch 160 euro per nacht?

Dav schreef:Magische extra uren volgens mij zijn dat 2uur voordat het park open gaat voor alle bezoekers,maar niet heel het park is dan open

als daar nou ook de fastpass op stond.... xD Vond het wel raar dat ze niet gewoon op alle 'dit mag je niet missen' - attracties een fastpass hadden 
terwijl derest in de hele lange rij moest wachten
Dat was wel super chill 
zag je vooral bij de optocht gister, wij stonden ergens boven op een balkonnetje waar t treintje uitkomt, en daar kon je zo alles heel goed zien
Toen de stoet klaar was kwamen er duizenden mensen achteraan xD leek net een mierenhoop joh 
dat had ik wel meer verwacht
af en toe kwamen we er eens een tegen, maar verder niet

Die ochtend ook al, en nu weer... Moesten daar echt een uur gaan wachten, nadat ze 6 keer testritjes hadden gedaan met allebei de karren.... We vroren daar zowat dood joh xD was echt -6 ofzo en wij stonden daar maar... en konden ook niet weg want stond een hele lange rij achter ons en om weg te kunnen moest je via de karretjes naar de overkant gaan
Uiteindelijk deed ie het weer en mochten we eindelijk
Was wel t wachten waard achteraf
stom ding
moet nodig een nieuwe
Had em vrijdagmiddag uit de oplader gehaald en zaterdag ochtend was ie leeg terwijl k er niets mee had gedaan....

_Shawny schreef:
. 

ben benieuwd of het makkelijk te lopen is naar het park..