Maar het weer is fantastisch hier (net als toen wij aan kwamen) en dat maakt het wel gemakkelijker.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
HippoLogic schreef:Wij hebben de eerste weken ook op matjes geslapen. Ik kan me ook geen erge jetlags herinneren. Maar zoals ik al zei: op vakantie hoef je niets en als je geëmigreerd bent moet je eerst van alles regelen. Dan zit je aan openingstijden vast. Ik was blij toen ik aan de Canadese tijd zat.
Jullie hebben geluk met het weer. Toen wij arriveerden was het de eerste 2 weken ook zonnig, maar als ik kijk dat Leon zijn winterjasje en fleece trui nog aan had... Brrr.
Maar jullie zitten dus al lekker in jullie huisje. Leuke buurt vond ik het, toen ik ging kijken. Queens Park is ook leuk, ben je daar al geweest?
Killyenn schreef:Eskimo, ik lees hier zo af en toe mee en vind het enorm tof om je blog te lezen! Ik wil zelf na het voltooien van mijn opleiding wellicht ook naar Canada verhuizen, geheel in de kinderschoenen dus nog maar het is altijd leuk om alvast anderen hun verhalen te lezen, voorpret!Ik verhuis over 3 weken eerst naar Schotland voor een vierjarige bachelor en als onderdeel daarvan kan ik in mijn derde jaar in het buitenland studeren. The university of British Columbia in Vancouver is een van de uni's waar ze contact mee hebben dus wellicht dat ik over twee jaar alvast een jaartje 'op proef' ga