Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Sintara schreef:Dat is precies de reden waarom ik nooit dierenarts ben geworden, het maakt niet uit wat voor advies je geeft het blijft altijd de beslissing van de eigenaar. Ergens ook wel goed natuurlijk maar ik zou er niet tegen kunnen.
Ook de minder lugubere dingen zoals expres heel verkeerd voeren enzo en dan zo'n dier langzaam maar zeker slechter zien worden. Brrr
Tinka schreef:Als mensen echt tegen je advies ingaan kan je in Nederland altijd nog de dierenpolitie bellen. Dat deden we wel eens.
senna21 schreef:Heel zielig en akelig, maar toch goed om te weten dat hij daar zeer waarschijnlijk ligt.
Tinka schreef:Oh gats, dat stinkt zo verschrikkelijk.
) Prairy schreef:Ah wat ontzettend naar van het katje.
Ook van de honden, al snap ik Erwin ook wel, want die weet nu al dat er anders 3 honden bij komen en hij weer jaren eraan vast zit (want jij wil ze redden, wat ik ook snap)
Tinka schreef:Zielig van die jachthonden. De neus van het katje zal ook bij leven al flink gestonken hebben. Die lijkenlucht komt door maden, dat zijn er natuurlijk niet direct erg veel. Wel sneu dat ie waarschijnlijk daar ligt, althans het lijkje dan.
TinkerTreas schreef:Nee klopt. Het is een smal paadje. Met op het eind een soort rondje zodat de vuilniswagen kan keren![]()
Ik weet nog steeds niet precies hoe het hier zit met jagen. Of ze ook in de bossen mogen schieten. Ik zie ze wel regelmatig in de velden lopen.
Maar volgens mij zijn er ook niet echt vaste dagen hier. Zondag sowieso, maar ik hoor ze ook doordeweeks op verschillende dagen.
Daarom vind ik het spannend om nu het bos in te gaan. Dus ik ga het binnenkort toch eens navragen hoe het hier zit met jagen.