sureido schreef:Ik werk bij het klantcontact centrum van een reisbureau en een online boekingswebsite die samen zijn gegaan en ik kan je vertellen dat wij ons stinkende best doen om zo snel mogelijk klanten te benaderen over vluchtwijzigingen en annuleringen maar dat is bijna niet bij te houden. Wij zoeken dan altijd alternatieven en dat kost veel tijd, je bent niet de enige die geboekt hebt… dat begrijpen mensen vaak niet. Charleroi heeft opeens alles geannuleerd en het is gewoon echt heel druk.
Wij benaderen klanten wel altijd zelf, zodra ze zelf dingen gaan veranderen en er gebeurt iets is het dikke pech. De communicatie vanuit de luchtvaartmaatschappij loopt grotendeels ook altijd via ons. Dus zou toch aanraden om niet op eigen houtje alles te gaan veranderen.
Volgens het reisbureau gister moest ik zelf contact op gaan nemen met KLM voor vervangende vluchten... vind ik niet kloppen. Sterker nog, daar ben ik niet voor naar een reisbureau gegaan.
Maar goed ik heb het reisbureau net gebeld en ze gaan het uitzoeken en mij terugbellen.