Griekenland

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-15 11:09

Electra63 schreef:
Ik ben net terug ;)

Dan ben ik weer eens in de war #zonnesteek

Ik dacht dat je nog niet wist of je zou gaan maar dat was dan weer iemand anders hou het allemaal niet meer bij -O-

Wij liggen vandaag heerlijk op het bloedhete strand..

Woensdagavond vliegen we helaas alweer terug, tijd gaat zo snel.

manzano

Re: Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-15 11:11

Dat is Fitzroy :)

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-15 11:33

Aha :D

Fitzroy, ben je er al uit of je gaat?? En zo ja, waar ging je dan heen?

Pinautomaten op Zakynthos doen het trouwens, zag vanmorgen wagentje van G4S rijden (geldtransport) dus de boel is weer gevuld.

vaxie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-15 11:48

Ik ben net terug van Kreta! totaal NIETS gemerkt van de hele crisis. Heerlijke vakantie gehad :D

ankep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-15 12:06

hey lotus83 dat is goed nieuws (zowel het feit dat het daar bloedheet is als de pinautomaten :D )
wij vertrekken vrijdagnacht naar zakynthos.... mag ik vragen waar jij zit?
vorig jaar zijn we er ook al geweest maar niet alles kunnen zien wat we wilden... heb je nog tips voor ons?

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-15 13:07

ankep schreef:
hey lotus83 dat is goed nieuws (zowel het feit dat het daar bloedheet is als de pinautomaten :D )
wij vertrekken vrijdagnacht naar zakynthos.... mag ik vragen waar jij zit?
vorig jaar zijn we er ook al geweest maar niet alles kunnen zien wat we wilden... heb je nog tips voor ons?

Wij zitten in Hotel Sunrise bij Tsilivi, we zitten prima maar ik zou hier niet zo snel teruggaan, er zijn mooiere plekken.

Waar zijn jullie al geweest?
Voor ik dingen ga vertellen die je al weet :D

Zakynthos stad is leuk voor een uurtje kijken en misschien wat eten maar verder mis je daar echt niets aan...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-15 13:22

tirzasarah10 schreef:
Hoi! Ik kom hier even binnen vallen :+ aangezien hier iedereen veel weet van Griekenland. Misschien heb ik niet goed genoeg gezocht maar ik heb echt geen idee meer waar ik nog zou kunnen kijken. Ik en een vriendin willen graag tussen 11 en 17 augustus naar Griekenland gaan voor 5/6 dagen, nou vinden wij de aanbiedingen nog onwijs duur! Zou het kunnen komen Door dat we aan het strand willen? Of is Griekenland toch niet zo een goedkoop vakantie land? Ik sta open voor alles :D alvast heel erg bedankt!

Als je een beetje handig bent, kijk dan eens op booking.com en ryanair, zo boek ik zelf altijd. We waren nu 280 euro kwijt voor het appartement en 376 euro voor het vliegen. voor 2 personen in totaal dus, niet pp :P en ja dat is best cheap.
Sterker nog, Dimitri, onze gastheer zei dat als we nog een keer willen komen, dat we hem dan rechtstreeks moeten bellen, dan is t nog goedkoper := Ik kan je ook wel zijn nummer geven. Vanaf het appartement is t 5 minuten lopen naar het strand.
En idd, je kunt er heel goedkoop leven.

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-15 14:15

Hai!

Kom even binnenvallen hier.
Heb het topic al een beetje doorgespit en moet zeggen dat ik erg enthousiast word van alle verhalen! Ik en mijn vriend gaan 7 augustus voor 8 dagen naar Zakynthos, Laganas.
Nu heb ik nog een vraag en ik hoop dat er een aantal zijn die dit weten.
Een aantal jaar terug ben ik met mijn gezin naar Rhodos geweest, erg leuke vakantie en ook erg goedkoop leven. Is het leven daar nog steeds zo goedkoop? Vorig jaar in Turkije gingen we met zn 2'en uiteten voor 20PP incl drinken, is dit vergelijkbaar met Griekenland? Of is Griekenland iets duurder geworden?

Naooom

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-15 14:29

Ik kom ook even binnen vallen. Ik ga volgende week 2 weken naar Agios Nikolaos, alleen nu zijn wij erg benieuwd hoe het er voor staat. Kun je nou wel of niet pinnen? Is het duurder geworden? Merk je er veel van wat betreft de crisis? We horen van verschillende kanten verschillende verhalen de een zegt dat je er niets van merkt en de ander zegt dat je beter niet kunt gaan.
Ik ben erg benieuwd naar verhalen.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-15 14:32

Ik denk dat er wel 100 Agios Nikolaos-en in Griekenland zijn :=

Naooom

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-15 14:41

manzano schreef:
Ik denk dat er wel 100 Agios Nikolaos-en in Griekenland zijn :=

Haha oh, dat wist ik niet. Wij zitten in hotel Coral op kreta. :+

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-15 14:42

Echt waar? ik ken er maar 1, en dat is die op kreta _O-
Weer wat geleerd :)) !

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-15 14:47

Hahaha nou ja, 100 is wat overdreven. Maar ben het al op verschillende eilanden tegen gekomen.

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-15 15:04

manzano schreef:
Hahaha nou ja, 100 is wat overdreven. Maar ben het al op verschillende eilanden tegen gekomen.

:j :j

Ik dacht direct aan die op Zakyntos. :)

Vathi hebben ze ook overal.

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-15 15:10

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-15 15:59

Je eet hier op Zakynthos niet voor 20 euro pp incl drinken met de lunch misschien wel maar als je echt uit eten gaat niet.

Laganas, ik hoop dat je van stappen en feesten houdt.

Hotel Coral op Kreta! Wat leuk, als we niet naar Zakynthos waren gegaan was onze keuze daar ook op gevallen.

ankep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-15 16:40

@lotus83 we zitten in agios stostis en hebben daar in de buurt al wel een hoop gezien.... aan de bovenkant van het eiland is voor ons denk ik nog een hoop te ontdekken.
naooom ik hou dat je van uitgaan houdt, laganas is de stapplek van zakynthos (met met name heel veel engelsen)

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-15 16:58

20 euro pp incl. Drinken haalden wij makkelijk op Zakynthos. We zijn altijd zo rond de 35 euro kwijt incl. 1 liter huiswijn met voor- en hoofdgerecht. Geen geld hoor, moet je in Nl eens om komen.

Lotus, we gaan naar Kefalonia en nemen de gok maar nu er een akkoord ligt. Anders kunnen we altijd nog annuleren maar kost het meer.

Ik dacht bij Aghios Nikolaos meteen aan die onder Stoupa op de Peleponnessos ligt. :+
Volgens mij heeft ieder eiland of streek wel een plaats met die naam.

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-15 18:02

Fitzroy schreef:
20 euro pp incl. Drinken haalden wij makkelijk op Zakynthos. We zijn altijd zo rond de 35 euro kwijt incl. 1 liter huiswijn met voor- en hoofdgerecht. Geen geld hoor, moet je in Nl eens om komen.

Lotus, we gaan naar Kefalonia en nemen de gok maar nu er een akkoord ligt. Anders kunnen we altijd nog annuleren maar kost het meer.

Ik dacht bij Aghios Nikolaos meteen aan die onder Stoupa op de Peleponnessos ligt. :+
Volgens mij heeft ieder eiland of streek wel een plaats met die naam.

Ah nee geen geld! Dankje weet ik een beetje hoe en wat.
Is Kefalonia leuk? Hebben wij ook lang over getwijfeld maar toch maar voor iets anders gegaan.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-15 18:10

Wij vinden Kefalonia geweldig en wat meespeelt is dat het ook een mooi wielreneiland is.

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-15 19:45

Oooh per persoon?? Ik dacht 20 voor 2 personen... Ja dat is zeker wel te doen . Wij zijn eergisteren heel uitgebreid uit eten geweest en waren 24 per persoon kwijt.

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-15 19:46

Fitzroy schreef:
Wij vinden Kefalonia geweldig en wat meespeelt is dat het ook een mooi wielreneiland is.

Kefalonia kan ik hier zien vanaf het strand, daar wil ik ook nog wel eens heen

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-15 19:48

Lotus83 schreef:
Je eet hier op Zakynthos niet voor 20 euro pp incl drinken met de lunch misschien wel maar als je echt uit eten gaat niet.

Laganas, ik hoop dat je van stappen en feesten houdt.

Hotel Coral op Kreta! Wat leuk, als we niet naar Zakynthos waren gegaan was onze keuze daar ook op gevallen.

Ik heb echt last van de warmte want hier schrijf ik idd dat 20 pp incl drinken niet kan.

Kan makkelijk :D

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-15 20:55

Lotus83 schreef:
Oooh per persoon?? Ik dacht 20 voor 2 personen... Ja dat is zeker wel te doen . Wij zijn eergisteren heel uitgebreid uit eten geweest en waren 24 per persoon kwijt.

Hahaha :') Oh nou prima! Gaat helemaal goedkomen dan

Naath86

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-15 21:53

Wij hadden op Samos een 2 gangen diner voor 23 Euro met zijn 2en! Voorgerecht brood met Griekse salade en hoofdgerecht was mixed grill. Nagerecht kennen ze niet echt.. En was echt veel en goed!