Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)
Geplaatst: 12-01-12 23:03
Ik ga dit jaar maar geen zwarte pistes nemen.... Veel te steil voor mij... En ik kan nog niet zo goed snowboarden.
DieL_Zor
Geplaatst: 12-01-12 23:10
Bügelpistes sla ik ook liever over, zeker die stijle zoals op de foto 2 pagina's terug Paar jaar geleden giga m'n enkel verdraait en daar heb ik nog steeds last van zo nu en dan. Moet wel een machtig gevoel zijn als je daar vanaf bent geweest!
Ik hou ook niet vsn buckelpistes, gelukkig kun je er waar wij gaan skien heel mooi omheen en kunnen degenen die wel willen er dan heel mooi van af!
Joolien, je zult in portes du soleil ook je lol wel op kunnen, want daar is de muur, ook een suoer steile buckelpiste!
Naam kwijt, maar voor degene die niet wil skien, ik snap echt niet dat je gaat..
Anneert
Geplaatst: 13-01-12 12:24
Ooh die muur in Portes du soleil, wij noemden die Mountain of Doom, haha
Van een andere muur daar ben ik toch zonder skies en al naar beneden gegleden, niet leuk..
Dankje Diel!
Fee_
Geplaatst: 13-01-12 12:48
Ik snap ook niet dat je gaat. Je ziet er nu al zo tegen op en als je dan eenmaal in het gebied bent, zit je je alleen maar op te vreten van binnen.. Dan had 'ie net zo goed alleen kunnen gaan, want aan jou heeft je vriend dan ook niks. Als ik ergens een hekel aan heb, zijn het mensen die er maar chagrijnig achter aan skieen. Maar het is je eigen keuze!
Ik zeg dit gewoon in het algemeen he. Niet speciaal naar jou gericht!
Ik zou idd ook niet gaan dan. Hij begrijpt toch ook wel dat hij je er geen plezier mee doet om je mee te nemen?
Degene die gaan, veel plezier deze week! En laat alsjeblieft nog wat sneeuw liggen!
Hilli
Geplaatst: 13-01-12 15:21
Joolien schreef:
De muur, ik zie een uitdaging
Ik ben bang dat ik in dat geval toch een probleem zou zien (in plaats van een uitdaging)
Anoniem
Geplaatst: 13-01-12 15:22
Hilli schreef:
Joolien schreef:
De muur, ik zie een uitdaging
Ik ben bang dat ik in dat geval toch een probleem zou zien (in plaats van een uitdaging)
Ik niet Als zou ik wel in mn broek schijten tijdens de afdaling maar dat maakt niet uit Ik val gelukkig weinig
DieL_Zor
Geplaatst: 13-01-12 15:22
Maar áls je valt....ben je denk héél snel beneden vrees ik voor je
Hilli
Geplaatst: 13-01-12 15:23
Ik ben wat snowboarden betreft niet zo'n held. Ik wil gewoon met een liftje naar boven, lekker naar beneden en dan met de lift weer naar boven. Klooien in een funpark is bijvoorbeeld ook niet zo aan mij besteed
Anoniem
Geplaatst: 13-01-12 15:23
Ach daar zie ik dan ook maar een voordeel in
Hilli
Geplaatst: 13-01-12 15:24
Joolien schreef:
Ach daar zie ik dan ook maar een voordeel in
Dag kontvet! (en OK, dag snowboardbroek)
DieL_Zor
Geplaatst: 13-01-12 15:25
hallo blauwe kont en staand door het leven
Anoniem
Geplaatst: 13-01-12 15:25
Komen jullie me wel een bloemetje brengen als ik met een slangetje in mn neus in het ziekenhuis lig? Nog een voordeel, mag met t vliegtuig terug
Hilli
Geplaatst: 13-01-12 15:27
Joolien schreef:
Nog een voordeel, mag met t vliegtuig terug
En 3 plaatsen voor jezelf omdat je alleen maar kunt liggen!!
Haha ik snap wel dat je dat ook wel relaxed vind hoor, en ik ben ook niet de hele dag aan het breken. Maar om een beetje variatie te hebben is t wel leuk Kan ook heel netjes carvend naar beneden hoor, geen probleem. Of achteruit, of op 1 been, of al filmende
Stelvio
Geplaatst: 13-01-12 15:34
Wij zijn net een week terug van Les Deux Alpes, was voor mij de eerste keer skiën, is zo goed bevallen dat we in het eerste weekend van maart nog eens gaan met z'n tweeën! Naar Kleinwalsertal in Oostenrijk, is 300km dichterbij huis, dus is te doen om voor een paar dagen naar toe te rijden. Heb er zin in!
Pffff Dan sta je even met 2 beginners op de berg, begint het even te stormen! Heb nog nooit zoiets meegemaakt. Alle liften (echt alles!) ging dicht.
Ik stond gewoon stil, of ging zelfs achteruit d berg weer op... Uiteindelijk wel beneden gekomen, maar soepel is anders. Een stukje waar ik normaal 5 minuten over doe, deden we nu 40 minuten over.
Hier goed nieuws! Was bang dat het dit jaar geen wintersport zou gaan worden door mijn knie. Maar van mijn orthopeed mag ik wel gaan boarden als de fysio aanslaat! Dus ik ga