Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Katja schreef:Verschil vindt ik dat je bij Disney echt in een andere wereld terecht komt en dat heb ik bij de Efteling minder.
Paula1990 schreef:Klopt idd .. disney is ook vrijwel het enige park waar ik niet gratis in maghaha mjaa........... wij gaan dus volgende week do tm za en dan 3dagen entree voor 160 euro pp ... is dus nog te overzien
en voor de rest nog 4 overnachtigingen elders in Parijs...
Paula1990 schreef:Klopt idd .. disney is ook vrijwel het enige park waar ik niet gratis in maghaha mjaa........... wij gaan dus volgende week do tm za en dan 3dagen entree voor 160 euro pp ... is dus nog te overzien
en voor de rest nog 4 overnachtigingen elders in Parijs...
Paula1990 schreef:Ja abonnement .. maargoed met overnachtigingen erbij ben je dan ook veel kwijt
leandrotje schreef:ik heb deze aanbieding dus ook2 personen zijn samen 150 en de rest die meegaat betaald maar 20 euro.
en niet met collega's maar gewoon met vrienden en familie. ik ga in maart pas dus dan is het hopelijk niet meer zo koud
Kido schreef:leandrotje schreef:ik heb deze aanbieding dus ook2 personen zijn samen 150 en de rest die meegaat betaald maar 20 euro.
en niet met collega's maar gewoon met vrienden en familie. ik ga in maart pas dus dan is het hopelijk niet meer zo koud
Op zich leuk maar niet echt eerlijk voor de andere lijkt me?
Ik zou toch t bedrag delen door het aantal mensen![]()
Wel zo eerlijk!
En die jaarpassen heb ik ook naar gekeken maar je zit altijd met je hotels!
*En wat ik zo berekent heb ben ik dan niet echt goed koper uit*