echt een dikke aanrader, aangezien het ons 280 euro voor een week kost
enige wat hier negatief is, is hrt harde bed. Maar mijn lijf houdt zich goed! De locals zijn idd ontzettend vriendelijk, onze gastheer Dimitri is echt een topper!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
echt een dikke aanrader, aangezien het ons 280 euro voor een week kost
enige wat hier negatief is, is hrt harde bed. Maar mijn lijf houdt zich goed!
. Ik raad iedereen aan om zelf te gaan touren. Je ziet zoveel meer en je kan zelf je tempo bepalen. Hebben 4 geweldige dagen gehad en mijn vriend heeft mij ten huwelijk gevraagd bij een zonsondergang bij Kampi. Een super uitzicht met een nog mooier resultaat
maar wel lekker!

NatasjavE schreef:Jij ook gefeliciteerd.
Ja rondom Corfu kan het spoken.
Kan me herinneren dat we terug in Gouvia kwamen en dat er een mega onweersbui losbrak.
Ik in mijn t-shirt tijdens het bliksemen op het voordek om de bood klaar te maken voor aanleggen.
Nou,...was echt top
aangezien hier iedereen veel weet van Griekenland. Misschien heb ik niet goed genoeg gezocht maar ik heb echt geen idee meer waar ik nog zou kunnen kijken. Ik en een vriendin willen graag tussen 11 en 17 augustus naar Griekenland gaan voor 5/6 dagen, nou vinden wij de aanbiedingen nog onwijs duur! Zou het kunnen komen Door dat we aan het strand willen? Of is Griekenland toch niet zo een goedkoop vakantie land? Ik sta open voor alles
alvast heel erg bedankt!