NienSCHaap schreef:Mijn ritje groningen holten ging weer vlekkenloos de overstappen gingen soepel dit keer.
Pff maar altijd die stampvolle treinen.
Reis nooooooooit op vrijdagmiddag/avond van Groningen naar Zwolle/Amersfoort o.i.d

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MoonChloe schreef:NienSCHaap schreef:Mijn ritje groningen holten ging weer vlekkenloos de overstappen gingen soepel dit keer.
Pff maar altijd die stampvolle treinen.
Reis nooooooooit op vrijdagmiddag/avond van Groningen naar Zwolle/Amersfoort o.i.d
lonniejj schreef:Inoterry, zit jij wel eens in de stoptrein richting den haag centraal, vanuit Roosendaal? Ik heb het idee dat ik je wel eens heb gezien in de trein, dat je me wel eens gecontroleerd hebt
Of in de trein vanuit Roosendaal naar Vlissingen, die heb ik ook altijd!
Konstantine schreef:Dat is een duur grapje, Dordt - Roosendaal per taxi
Ik had vandaag zo'n grappige machinist!
"Daaaaaaaames en heren, jongens en meisjes, omdat onze conducteur eeeeeeven om koffie moest staan wij ééééééén minuutje langer stil hier op het prachtige station Dordrecht, maar dat halen we natuuuuuuuurlijk wel weer in! Ah, daar is 'ie al! Daar gaan we weer!"
Inoterry schreef:lonniejj schreef:Inoterry, zit jij wel eens in de stoptrein richting den haag centraal, vanuit Roosendaal? Ik heb het idee dat ik je wel eens heb gezien in de trein, dat je me wel eens gecontroleerd hebt
Of in de trein vanuit Roosendaal naar Vlissingen, die heb ik ook altijd!
Dat zou zomaar allebei kunnen. Vooral de stoptrein Roosendaal-Den Haag CS heb ik nogal vaak
![]()
![]()
Konstantine schreef:Ik kies wel eens bewust voor dat treintje
Als er heeeeeel veel mensen op "mijn" intercity staan te wachten en het is een kleintje (4 rijtuigjes op de vrijdagmiddag, zijn ze helemaal van de pot gerukt?!), dan pak ik liever die stoptrein, dan maar wat langer onderweg, ik zit liever een uur dan ik drie kwartier sta...
Maar ik heb hem richting Roosendaal, niet er vandaan.