Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Tinka schreef:Lily en Bonita gedragen zich normaal. Coco lag toch al vaak alleen binnen te slapen.
balance schreef:Goed idee om alles zo eens op een rijtje te zetten. Dat jouw hond zijn kop op de rug van de hond legde, was in mijn ogen voorkomen terecht. Niet dat we willen dat honden gaan vechten of zelf gaan corrigeren, maar die vrouw deed dat blijkbaar niet en dus nam hij dat van haar over. Het is altijd lastig om zo’n persoon in je groep te hebben. Niet alleen voor de andere cursist maar ook voor de trainer. Jammer dat jij en zozo niet beschermd werden tegen haar asociale gedrag.
Dank voor het hart onder de riem, dat is exact zoals ik van plan ben er mee om te gaan. Ik geef je groot gelijk. Ik denk als je doorzet onder dwang dat er dan dus gebeurt wat Zozo deed, zich verdedigen omdat hij zich in het nauw gedreven voelt.
). Marilu schreef:Mooi filmpje met allemaal positieve noten !
Heel mooie beelden van de Franse campagne![]()
En de kleur van jullie luikjes vind ik óók heel mooi (maar dat had ik al eens geschreven, denk ik).
Geweldig al die dassen ! Ik heb er nog nooit een in het echt gezien, maar misschien/waarschijnlijk laten ze zich ook enkel 's nachts zien ?
Het groene zwembad is ook een goed idee en de camouflagelook zeker !
Kortom, weer met alles goed bezig daar !
Monique1963 schreef:Hi Otti, dank voor je stille meeleestipDank voor het hart onder de riem, dat is exact zoals ik van plan ben er mee om te gaan. Ik geef je groot gelijk. Ik denk als je doorzet onder dwang dat er dan dus gebeurt wat Zozo deed, zich verdedigen omdat hij zich in het nauw gedreven voelt.
uxgranta schreef:Weer een heel leuk filmpje. Mooie luiken, camouflage outfit van het zwembad, hele leuke bakkeuken, lekkere druiven en Zozo die ook wel wat lust. O ja en dassen die lekker actief bezig zijn.
Nog even over happen en bijten bij ongewenste aanraking: dat deed onze labrador ook tot voor kort. Trok een keer de lip op en grommen, gingen de mensen ondanks waarschuwen van mij en haar toch door dan was het raak. Nooit een traumatische ervaring gehad, ze hield gewoon niet van ongewenste intimiteiten. Vrouwtje trouwens ook niet. Nu ze bijna 15 is wil ze wel door vreemden geaaid worden.
Otti1977 schreef:Monique1963 schreef:Hi Otti, dank voor je stille meeleestipDank voor het hart onder de riem, dat is exact zoals ik van plan ben er mee om te gaan. Ik geef je groot gelijk. Ik denk als je doorzet onder dwang dat er dan dus gebeurt wat Zozo deed, zich verdedigen omdat hij zich in het nauw gedreven voelt.
Precies. Dus ik zeg dan tegen de persoon doe maar niet. Tegen mij heeft ze ook weleens zo'n bui. Ik negeer haar dan gewoon even. Ik zie er geen probleem in. Mensen moeten haar grens gewoon respecteren.
[ Afbeelding ]
dat ben ik helemaal met je eens. balance schreef:dat ben ik helemaal met je eens.
Tinka schreef:Wat een ellende allemaal, dan mag je inderdaad blij zijn met wat je allemaal hebt en een goede gezondheid.
balance schreef:Luikjes: check. Mooi geworden hoor.
Wat is het toch nog mooi weer zo laat in het jaar, bijna november!
Bedankt voor het delen weer.
Ik reageer wat minder de laatste tijd maar lees wel nog mee
uxgranta schreef:Wel grappig in het filmpje: je hebt meer aandacht voor de bouwtechnische aspecten van het kasteel dan het museum zelf. Dat krijg je als je zelf druk aan het klussen bent. Weer goed bezig met de luiken!