Ik heb helaas iets te veel ervaring met overleden dieren. Maar juist mijn laatste witte herder en oude dame hakken er het het hardste in, misschien ook wel omdat zij de laatsten zijn.
Vanmorgen in de miezer regen en later stromende regen de planten erin gezet. Datwas even hard nodig. Zinloos in de modder wroeten en nat regenen. Twee rode kornoeljes moeten nog hierheen.
En een frambozenveldje gemaakt ter nagedachtenis aan oude dame en mijn witte woef.
De fotos zijn wat lastig, groen op groen.
En ik had bij de eerste planten wat gezelschap. De twee jonkies hadden de dolle 10 minuten en liepen elkaar te zieken, bokken scheten laten op elkaar springen.

Een rijtje om en om moet dadelijk de compost bakken vanuit het huis wat uit houden, van de zijkant heel ruime toegang van bijna 3 m breed, hier kan ik dan ook potten en zo neerzetten in afwachting van gebruik.
Om en om hulst, kardinaalsmuts (afkomstig van meer bomen.nu) en de twee gaten zijn voor de rode kornoelje.

Aan de zijkant wat kardinaalsmuts en een hulstje om die hoek wat extra beschutting en kleur te geven

Het stukje hek voor naar de parkeerplaats stond al vuurdoorn in meer kleuren, braam, en een frambraam. Daar is nu kardinaalsmuts bij gezet.
En wat ik nog moest planten

Wat hulst tegen de wal aan als soort van afscheiding. De rest wordt bloemzaad en bollen deels.

Drie hazelnootjes, ook van stekjes uit het bos,

De herdenkingsrij frambozen (ook als stekje geoogst uit het bos, zoals veel van mijn plantjes en boompjes), er is ook nog plek voor blauwe bessen eventueel

Citroengras staat bij het terras

En de zoethoutplant achter gaas bij de munt en wat framboosjes ook.

En een vage foto van het inimini kerstboompje.

Fotos zijn niet de beste kwaliteit, iets met regen en donkergrijs weer.
En had er iemand nog behoefte aan plateauzolen.
ja ultra foute laarsjes, het waren de enige waar ik inpaste. Gelukkig zie je er al een stuk minder van

Laatst bijgewerkt door karuna op 14-12-23 14:23, in het totaal 1 keer bewerkt