Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
germie schreef:Ik lees dat Schiphol in ieder geval tot eind maart problemen gaat houden. Pffff.
Ik ben aan het kijken naar een ticket voor volgend jaar juli (dus in de zomervakantie), vanaf Schiphol is rechtstreeks vliegen mogelijk wat niet vanaf Dusseldorf of Brussel mogelijk is. Maar ja, dan wil ik natuurlijk wel op vakantie. Pffff.
purny schreef:germie schreef:Ik lees dat Schiphol in ieder geval tot eind maart problemen gaat houden. Pffff.
Ik ben aan het kijken naar een ticket voor volgend jaar juli (dus in de zomervakantie), vanaf Schiphol is rechtstreeks vliegen mogelijk wat niet vanaf Dusseldorf of Brussel mogelijk is. Maar ja, dan wil ik natuurlijk wel op vakantie. Pffff.
Ik zou dan kijken of je na de zomervakantie kan gaan.
Zomervakantie is vragen om problemen
ImkeTarek schreef:Wij vliegen vanmiddag om 17.30 naar Kreta.
De schiphol app zegt momenteel: [ [url=m/ZV0jGE.jpg]Afbeelding[/url] ]
De bagage afgeven kon al n flinke tijd geleden..
Toen kwamen we bij security...
[ [url=m/6KZAZW.jpg]Afbeelding[/url] ]
![]()
Nu mogen we dus nog n kleine 3uur wachten tot we vliegen! Gelukkig hebben we flink wat afleiding mee om onze peuter bezig te houden
moonsparkle schreef:Ik wil ook een vakantie boeken voor januari /februari maar ik kan heel slecht met veranderingen omgaan en twijfel dan ook erg. Er lijkt ook geen touw aan vast te knopen qua drukte of ligt het aan mij? Ik wil wel heel graag want ik knap enorm op van de zon en de vrije dagen staan al vast