Super gaaf. Ik moet zeggen dat ik de kleur van hout ook wel heel mooi vind zo. Maar misschien wat besmettelijk.
Als ik als meelezer mijn mening mag geven zou ik het hout alleen lakken om de mooie hout kleur te behouden Of in ieder geval de buitenkant.
Houtkleur zeker ook mooi, maar zeer besmettelijk qua kleur Daarom een wat donkerder kleur. Hondenshow gehad, excellent
Daar komen ook 2 stallen. Die paal midden op moet ook nog weggehaald door aannemer, als hij ooit weer komt.
mirjamalvaro schreef:Constructie moet eerst goedgemaakt dat dak niet instort oid. Dus daar komen wij niet aan Hmm nee okee.
Yeaaah 2 stallen! Persoonlijk zou ik ze niet eens durven verven, blanke of donkere lak eroverheen hooguit. Veelte bang dat ik het zou verpesten of spijt zou krijgen. Vind ze nu al mooi namelijk. En fijn hè die ruimte. Kan nummer 2 ook wel komen
Met verven blijf je wel aan de gang (schuren, verven). Terwijl met olie het onderhoud sneller en makkelijker is.
Fitzroy schreef:Ik vind het zo zonde van die prachtige kleur Ik ook. Ik zou er hooguit een beitsje overheen doen maar zeker niet groen maken. Een teakbeits ofzo maar ik houd van houtkleur.