Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Needje schreef:Zo, het is lekker warm in LA.
Kon snel door de douane en met iemand meerijden naar Venice. Dus lag een uur na aankomst al op t strand. Haha
Was er alleen na een uur al afgefikt.![]()
En morgen schijnt t nog warmer te worden....
Het is nu 92 Fahrenheit.
Berdien schreef:Wat interessant om dit zo allemaal te lezen! Ik ga het allemaal onthouden voor de volgende keren USA![]()
Ik ben ondertussen zo godsgruwelijk blij dat we een georganiseerde busreis hebben geboekt. Mijn ouders hebben zondag een motorongeluk gehad, waarbij mijn moeder haar schouder heeft gebroken. Enorm geschrokken, doffe ellende en vooral heel erg sneu. Herstel? Zo'n vier maanden. En waar gaan wij over vier maanden heen? Amerika....Ze mocht de reis wel doen, maar héél rustig aan en zonder gekke dingen. Anders hadden we zelf gereden, en dan steeds afwisselen. Dat had nu dus niet gekund, en dan hadden we de boel moeten cancelen. Ik had het niet getrokken om alles zelf te rijden namelijk. Geluk bij een ongeluk dus....
Lienepien95 schreef:Hoi allemaal,
Mijn vriend en ik gaan komende zomer naar Amerika. De eerste 10 dagen logeren we bij zijn familie in Connecticut maar de laatste 4 willen we in een hotel in/dichtbij New York overnachten. Heeft iemand tips qua buurt? Of qua hotel? We hebben niet mega veel te besteden dus liefst geen 200 euro per nacht.
Sorry als dit al in het topic is besproken, ik vond het niet maar heb ook niet alles gelezen
Lienepien95 schreef:Hoi allemaal,
Mijn vriend en ik gaan komende zomer naar Amerika. De eerste 10 dagen logeren we bij zijn familie in Connecticut maar de laatste 4 willen we in een hotel in/dichtbij New York overnachten. Heeft iemand tips qua buurt? Of qua hotel? We hebben niet mega veel te besteden dus liefst geen 200 euro per nacht.
Sorry als dit al in het topic is besproken, ik vond het niet maar heb ook niet alles gelezen
Nefertarie schreef:Hallo allemaal!
Nog twee weken wachten en dan gaan mijn vriend en ik voor 3 weken naar Amerika.
We vliegen naar Denver om daar een camper te huren en rond te trekken.
heeft iemand hier ervaring mee of hebben jullie nog tips/dingen die we moeten weten?