Disneyland Parijs deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mbkaatje

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 16:57

Echt duur he. En toch als je daar loopt, dan zie je overal aanplakbiljetten met daarop een veel lagere prijs.
Misschien toch wachten en daar pas entreekaarten kopen.

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 16:58

Paris_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 17:02

Grrr ik ben jaloers op de mensen die dit jaar nog naar Disney gaan. :o
Ik wil ook! Misschien volgend jaar... En dan meteen een paar daagjes Paris erbij pakken.
(Waarom zou ik anders toch ook Paris heten... :P)
Laatste x dat ik er ben geweest was vorig jaar juni, toen had ik met een prijsvraag van WE Fashion 3 daagjes Disney in Bayport hotel te pakken. :D
En daarvoor nog 2x geweest, in hotel Cheyenne. Het blijft leuk! :D

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 17:09

Nog even een waarschuwing:
Mijn schoonouders zijn vrijdag naar Disney gegaan (om mijn rijbewijs op te halen) en naast hun stond een stel dat blijkbaar van iemand kaartjes had gekocht die dus niet geldig waren! Dus liever iets meer betalen en ze via een officiële organisatie kopen of Disney zelf, dan via een site als e-bay of op straat!

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 17:22

Dat zou ik ook niet zo snel doen en gewoon bij de ingang een kaartje kopen.
Wat je nog wel eens lees is dat men op de laatste dag al weer vroeg richting huis vertrekken, maar het kaartje is dan nog een halve dag geldig. Die worden nog wel eens goedkoop aangeboden, maar Disney wil dat niet en als het gezien wordt, wordt er direct wat van gezegd.

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 19:24

Als ik eerder weg zou gaan en toch al kaarten zou hebben zou ik deze weggeven.
Zo zijn lief en ik vorig jaar gratis de Efteling ingeweest, mensen waren daar met een groep en de laatste dag waren er al twee mensen 's ochtends vroeg naar huis gegaan, kregen wij de kaarten aangeboden (gratis) :D
Dat was een heel leuk dagje :D

sazsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 16:08

We zijn van plan om begin december 3 nachtjes naar eurodisney te gaan, heb er helemaal zin in. Een vraagje voor de kenners, welk hotel raden jullie aan? Cheyenne of Santa Fe?

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 18:09

Wat kwaliteit betreft maakt het niet zoveel uit. Het is meer de sfeer die wat uiteen loopt. In Cheyenne heb je op de kamer 1 2-persoonsbed en een stapelbed en in Santa Fe heb je 2 2-persoonsbedden. Dat is wel een verschil. Verder is het evenver van de parken af, lopend allebei zo'n 15 minuten.

paardKed

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 12:18

Ik ben twee dagen naar euro disney geweest. De nieuwe show in de avond is echt prachtig.

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 13:07

Dat lijkt mij ook schitterend, maar ik heb het nog niet in het echt gezien. Misschien volgend voorjaar.

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 23:50

Over een paar weken ben ik ineens heel dicht bij Disney World in Orlando :=.
Nu heb ik Parijs dit jaar al gezien en is mijn vriend niet echt pretpark minded. Dus doe liever de parken die we hier in de 'buurt' niet hebben ;).
Tenzij iemand hier zegt van, je moet er echt heen omdat....... en welk park dan..

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 00:44

Wij willen heel graag naar Florida! Er gaat binnenkort een nieuwe Fantasy land open waar je je in de decors van de Disney films (Belle en het Beest, Ariel, etc) waant.
Maar goed, dat zal op zijn vroegst volgend jaar worden ;)

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 13:38

Wel leuk Marjon, als je de kans krijgt .....
Mij lijken alle Disneyparken leuk, maar als je maar 1 park zou mogen kiezen zou ik toch voor Epcot gaan, omdat je dat hier in Europa niet hebt. Of misschien een van de Universal parken, waar het HP gedeelte in zit.

charissiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 15:55

Ik heb ook even jullie topic bekeken,want wij gaan 4 December 3 nachten naar Eurodisney naar het S.Lodge hotel. Iemand ervaringen?

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 18:16

Nee, ik heb er nog nooit gelogeerd. De laatste keer dat we in Disneyland waren hebben we er wel even gekeken en voor de volgende keer heeft dat hotel wel mijn voorkeur.
Vooral in de winter is het heel erg sfeervol. Hoe de kamers en het ontbijt zijn, kan ik je verder nog niet vertellen.

Veel plezier alvast.

AngelofLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 18:20

Het ontbijt. In S. Lodge is zoals in alle Disney hotels, gewoon simpel buffet. De kamers zijn 2 x 2 persoonsbedden, vrij harde matrassen. Kleine badkamer met wc en bad. Wij hadden uitzicht op het meertje en village.

charissiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 19:27

Ach we zien het wel, we zijn mega luxe gewend, dus het zal wel wat tegenvallen,maar misschien is simpel juist wel een keer leuk. We waren nu al 650,- Euro kwijt, dus vond het wel genoeg voor die paar dagen haha! En 1e x Disney, dus ben wel heeeel benieuwd.

De parade, is die elke avond? En hoe laat? En ik hoorde over een lichtshow?

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 19:29

Laatst bijgewerkt door Samy op 04-11-12 19:43, in het totaal 1 keer bewerkt

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 19:37

charissiej schreef:
Ach we zien het wel, we zijn mega luxe gewend, dus het zal wel wat tegenvallen,maar misschien is simpel juist wel een keer leuk. We waren nu al 650,- Euro kwijt, dus vond het wel genoeg voor die paar dagen haha! En 1e x Disney, dus ben wel heeeel benieuwd.

De parade, is die elke avond? En hoe laat? En ik hoorde over een lichtshow?

Het is inderdaad best duur. Het loont de moeite om op acties te wachten.
Als je luxe gewend bent, zou ik me er inderdaad niet teveel van voorstellen, vooral van het ontbijt niet. De vorige keer logeerden wij in Hotel Niew York, dat viel mij (zeker als ik het volle pond had moeten betalen, wel een beetje tegen. Maar goed, de parken maken het weer goed.

De parade is elke dag. Met de lichtshow bedoel je waarschijnlijk Disney Dreams. Die is er sinds dit jaar, dus die heb ik nog niet gezien. Maar die schijnt heel mooi te zijn.

AngelofLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 19:45

Als je mega luxe gewend bent dan gaat dit je wel tegenvallen. Het is dat wij flinke korting hadden maar ik zou voor S. Lodge nooit de volle mep betalen nu ik er geweest ben.
Het ontbijt zijn pistoletjes, croissants, chococroissants en gewoon brood. Gewoon simpele vleeswaren, kant en klare yogurtjes, houdbare melk en ontbijtgranen. En dan nog jus d'orange en automaten koffie/choco :-)

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 20:05

Ik vind S lodge een heerlijk hotel :j
Als ik de keuze heb kies ik zonder twijfel daarvoor.

charissiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 20:27

Wij gaan normaal altijd naar 5 sterren hotels op vakantie, die ene keer per jaar wil ik dan ook echt genieten. Maar ik vond het Disneyhotel echt te gek voor die paard dagen, dus vandaar dat we voor het haardvuur effect gaan haha, gewoon eens lekker normaal. En ontbijt maakt me niet zo veel uit, ik eet smorgens toch niet heel veel. Vooral Euro disney zelf lijkt me erg leuk. Al vanaf klein meisje een wens,en nu eindelijk gaan we een keer haha. We hadden trouwens wel een aanbieding, 3 nachten voor de prijs van 2. Dus dat was weer een meevaller!

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 20:42

Zo moet je het ook bekijken hoor. Het gaat om de parken zelf. Zolang het hotel maar schoon is.
En het leuke aan de Disneyhotels is dat je echt in het Disney gebeuren blijft, dus het zou altijd mijn voorkeur hebben.
Maar de luxe viel me gewoon niet helemaal mee (hotel new york). We hebben ook een keer in Hotel Cheyenne gelogeerd en dat vond ik net zo leuk.

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 20:46

De show is super gaaf! Ik heb de 'eer' gehad de eerste show voor openbaar te mogen bekijken en het was echt supergaaf!

Je moet er wel drie uur van te voren al staan, anders sta je aan het einde bij de ingang van het park. :+

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 21:08

Drie uur van tevoren is denk ik overdreven.. maar zeker aan te raden 'optijd' te gaan.. Wij hebben ongeveer 1,5 uur vooraan zitten wachten... Stomme ervan was is dat we eigenlijk niet wisten dat er een show was maar dat we een aantal mensen met super grote camera's zagen en dat we dachten dat er dan vast snel iets leuks begon..... We zijn maar gaan zitten rond half 10, helemaal vooraan in het midden, en om kwart over 11 begon dan eindelijk de show.. Zeker de moeite waard!!!!!!