Yep, hier al jaren geen tickets meer, alles gewoon uitgeprint. En zelfs dat heb je niet meer nodig eigenlijk. Ik heb weleens het gevoel dat sommige reisbureaus graag werk houden ...
Wij zitten inmiddels in Lancaster, PA. Gisteren enorm veel regen gehad op de rit hier naartoe en een paar uur moeten rijden met kapotte ruitenwissers. Echt helemaal geen beweging meer in. Zo meteen met camper naar reparatiebedrijf, hopen dat ze het juist onderdeel hebben!!
Ik krijg de tickets inderdaad ook altijd digitaal. Dat online inchecken bevalt mij trouwens uitstekend.
Balen van de camper Monique! Nog gevaarlijk ook, met al die regen!
WhiteRose
Geplaatst: 01-10-10 17:23
Yasmine: done Hoe zitten de selecties voor Vancouver in elkaar?
Yasmine
Geplaatst: 01-10-10 20:34
Dat weet ik nog niet, 21 oktober heb ik daarover een informatiesessie. Sommige selecties gebeuren op basis van examencijfers, anderen op basis van je persoonlijke motivatie. Ben echt heel erg benieuwd, want ik heb het er net met mijn ouders over gehad en zij vinden dat ik er helemaal voor moet gaan. Spannend!
Tante gaat het huis uit, omdat we het huis op moeten knappen gaat ze verhuizen naar de Double Wide (grote trailer) hier een paar 100 meter verderop. Alleen is die trailer de afgelopen 15 jaar gebruikt als opslag plaats....Dus hebben we vandaag zoveel mogelijk onze spullen uitgehaald. En de spullen van mijn schoonouders...Was heel veel werk. Kan niet wachten totdat we over een week of twee/drie dit huis voor onszelf hebben om eerlijk te zijn.
@Monique: weet jij of de WEG ergens op tv is? Heb me rot gezocht maar behalve PPV kan ik niets vinden...en dat was ik ff niet van plan
Guinevere
Geplaatst: 03-10-10 07:28
Ja, vanmiddag gewoon op de buis.
Ik weet niet meer welke zender het was maar ik zag vorige zondag de laatste paar minuten en toen zeiden ze dat ze volgende zondag (vandaag) meer WEG zouden uitzenden. Misschien NBC?
Wat een weertje he Monique! Hier tussen de 4 en 5 inches regen gehad en ook nog een tornado in de buurt. 'tis wat!
Wat irritant. Wij hebben DirectTV en we zullen niet die zenders natuurlijk niet hebben. Ga ff verder zoeken want tot nu toe heb ik niets ervan gezien :S