Immigratie heeft me echt ruim een uur ondervraagd, stond echt nat van het zweet, was zo bang dat ik terug naar huis moest
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Immigratie heeft me echt ruim een uur ondervraagd, stond echt nat van het zweet, was zo bang dat ik terug naar huis moest
En alles op een enorm beschuldigende toon, was echt ontzettend bang dat ik er niet in kwam haha. En welcome to Canada 

Valt me op dat de mensen hier echt overdreven happy en aardig zijn haha. Gisteren naar safeway geweest, vind de boodschappen hier heel erg duur maar misschien reken ik nog niet zo goed om. 
).
Mmm, chips voor een betaalbare prijs. Het is een soort Aldi. No Frills = geen fratsen.
pot. Hij ging wel erg snel leeg na 2 weken was hij al op
. We hadden uitgerekend dat we er wel 5 weken mee zullen doen.....
En ik schrik dus ook steeds van de prijzen haha, vind het echt schreeuwend duur. En vooral als je die clubcard niet hebt scheelt het echt al snel 3-5 dollar en dat staat er dan in kleine lettertjes onder
HippoLogic schreef:Ik ben vandaag even gelijk naar No Frills geweest om te shoppen.Mmm, chips voor een betaalbare prijs. Het is een soort Aldi. No Frills = geen fratsen.
Het fruit/groente-aanbod daar vond ik ook best goed, altijd veel dingen in de aanbieding. $1 voor blueberries en $2 voor 500gr aardbeien enzo