Griekenland

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 08:23

Fitzroy schreef:
Ben je per boot ernaar toe geweest of met de auto, Lotus?
Ik vond het wel heel mooi daar. Wel druk maar ja, het is dan ook een prachtige plek.

Per boot, met de auto kom je natuurlijk alleen bovenaf.
Het was vreselijk druk en het wrak zelf is helemaal ondergekalkt Door toeristen. Erg zonde dat ze die destijds niet hebben afgezet.

De natuur daar is mooi, absoluut, maar het was zo massaal druk, viel echt tegen

manzano

Re: Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 08:25

Ben je er al uit wat jullie doen Fitzroy of wacht je zondag af?

Em_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 09:06

Ik zit te denken om volgende week weer terug te gaan naar Karpathos (zat er vorige week haha) want ik vond t zo mooi en leuk! En ik hoef alleen maar een vliegticket te betalen... want ik kan bij iemand in z'n appartement terecht :o

Nachtlampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 09:13

haha moet je doen Em!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 09:17

Wij zijn gisteren wezen rondrijden. We Gingen de hoge berg op. Erg gaaf uitzicht maar qat een beestjes daar boven :oo we werden opgegeten dus na 10 min zijn we weer weggegaan, wat een verschrikking.
Naar beneden werd ik erg ziek. Was niet echt leuk. We gingen naar Sidari, en wat ben ik blij dat ik goed research heb gedaan naar leuke plaatsen. Sidari was overladen met Britten. Verschrikkelijk en was daarnaast ook nog eens extreem toeristisch. Ze zee was ook minder mooi, lang niet zo helder en bleef heel lang ondiep. Wel was het uitzicht op Albanië erg gaaf. Maar dat was ook het enige :')
We zijn direct vertrokken en weer naar het strand bij ons hotel gegaan. Dat was genieten, rust, niet zo toeristisch en de zee was weer felblauw <3
Ben blij dat we de goede plaats hebben uitgezocht. We zitten in Paleokastritsa voor de duidelijkheid. :)

Em_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 09:24

Nachtlampje schreef:
haha moet je doen Em!

haha je bent de enige die dat zegt... niemand van m'n vrienden/familie staat er achter :(
Jij zit er nu toch? Hoe vind je t?

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 09:33

Ik had het Griekenland topic ontstipt -O- Blijkbaar.....(niet bewust)

Wij gaan hoe of hoe. Ik denk namelijk dat ze er uit gaan komen. Tsripas had alleen tijd nodig om het rond te krijgen.

Moet zeggen,..ook al snap ik z'n werkwijze niet en de uitspraken van zijn partij ook niet. Ik heb wel erg veel respect voor die man. Ga er maar aan staan als president in deze crisis.

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 09:35

@Em_ als het voor jou goed voelt en vertrouwd dan moet je gaan ongeacht wat anderen ervan vinden. Bevalt het niet ga je weg maar wie weet laat je, als je het niet doet de liefde lopen

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 09:36

@Joolien. Corfu is zo mooi en naar mijn mening ook zoveel mooier als Zakynthos. Lekker van genieten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 09:38

Lotus83 schreef:
@Joolien. Corfu is zo mooi en naar mijn mening ook zoveel mooier als Zakynthos. Lekker van genieten!

Thanks. Dat doen we ook zeker! Ons hotel heeft ook een geweldig uitzicht <3 bizar dat we daar zo weinig voor betalen := (we zitten in Valley complex)
Verder is het eten ook echt genieten hier! Jummie :D

Nachtlampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 09:46

Em_ schreef:
Nachtlampje schreef:
haha moet je doen Em!

haha je bent de enige die dat zegt... niemand van m'n vrienden/familie staat er achter :(
Jij zit er nu toch? Hoe vind je t?

Wij vertrekken dinsdag, bijna dus.
En ik snap wel dat je familie er niet achter staat, die zijn bang voor honderdenéén dingen.
Maar als jij gaat, kan je het mooi uitzoeken of het echt iets voor jou is en of hij goed bij jou past, of dat je nog x aantal dagen/weken een heerlijke vakantieliefde hebt en dat het daarbij blijft,
óf het valt gelijk verschrikkelijk tegen en dan ga je gewoon weer terug, ben je wat geld kwijt en baal je wat.

Ga je ook niet dood van :D

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 09:50

Lotus83 schreef:
Vandaag bij het bekende scheepswrak op Zakynthos geweest.. wat viel dat tegen := morgen op eigen houtje rondje doen Door de stad.. iemand nog tips?

Bochali/Boxali is een mooi uitzicht plekje over de stad + haven. Leuke plek voor lunch of kopje koffie!

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 09:55

Dank je _mel. We gaan met de bus naar de stad (kleine 10 min) en daar beetje rondlopen en de kerk bezoeken. We hebben geen auto dus weet niet of we daar kunnen komen.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 09:58

Lotus83 schreef:

Grappig hoe het verschilt. Ik vond Zakynthos een van de mooiste vakanties en Corfu is de enige vakantie (waar ik maar 8 dagen was overigens) dat ik aan het aftellen was tot ik naar huis mocht :=

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 10:07

Ik vind Zakynthos ook mooier dan Corfu.

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 10:14

Lotus83 schreef:
Dank je _mel. We gaan met de bus naar de stad (kleine 10 min) en daar beetje rondlopen en de kerk bezoeken. We hebben geen auto dus weet niet of we daar kunnen komen.

Het ligt iets boven de stad, net iets te ver om te lopen ben ik bang.. Verder niet vergeten in de stad bij Chillbox frozen yoghurt te halen :)

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 10:26

NatasjavE schreef:
Ik had het Griekenland topic ontstipt -O- Blijkbaar.....(niet bewust)

Wij gaan hoe of hoe. Ik denk namelijk dat ze er uit gaan komen. Tsripas had alleen tijd nodig om het rond te krijgen.

Moet zeggen,..ook al snap ik z'n werkwijze niet en de uitspraken van zijn partij ook niet. Ik heb wel erg veel respect voor die man. Ga er maar aan staan als president in deze crisis.

Ik denk ook dat ze er wel uitkomen idd.

Zo'n crisis wens je idd niemand toe en ga er idd maar aan staan. Maar door zijn houding en zijn gedrag is hij mijn respect wel kwijt als ik eerlijk ben :o

Ben benieuwd!

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 10:45

manzano schreef:
Lotus83 schreef:

Grappig hoe het verschilt. Ik vond Zakynthos een van de mooiste vakanties en Corfu is de enige vakantie (waar ik maar 8 dagen was overigens) dat ik aan het aftellen was tot ik naar huis mocht :=

Echt? Wij waren daar 10 dagen en ik wilde echt niet naar huis!

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 10:48

Ik denk dat het ook heel erg uitmaakt waar je zit.. het is zeker niet zo dat we aan het aftellen zijn tot we naar huis mogen hoor, helemaal niet. Maar ik zou echt eerder teruggaan naar Corfu dan naar Zakynthos.

Maar goed, anderen zijn weer dol op andere eilanden en ook wij hebben er nog genoeg op het lijstje :j

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 11:01

We willen toch zondag nog een auto huren maar klopt het dat op zondag alles gesloten is op het eiland? Een dame van de sunweb zei dat de winkels dan dicht waren.

Adres voor auto huren hebben we al via sunweb

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 11:02

manzano schreef:
Ik denk ook dat ze er wel uitkomen idd.

Zo'n crisis wens je idd niemand toe en ga er idd maar aan staan. Maar door zijn houding en zijn gedrag is hij mijn respect wel kwijt als ik eerlijk ben :o

Ben benieuwd!

Ja voor zijn houding en gedrag ook zeker niet. Maar wat een kl*tebaan heeft hij. Pffff....

milatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 11:02

Joolien balen van die beesten op de berg. Ik weet niet of je van een beetje klimmen en klauteren houdt en van mooie niet bepaald toeristische plekjes? Wij hebben een gigantisch mooi plekje ontdekt op Corfu, waar nauwelijks toeristen komen met een adembenemend uitzicht. Ik zal zo even achter m'n pc kruipen voor een foto en evt route beschrijving. Is een plek die niet in de reisgidsen beschreven staat.

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 11:04

Lijkt echt dat ze er uitkomen....moet zeggen....dat maakt het wel iets onbezorgder.

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 11:24

Haha, ik ben eigenlijk juist wel te spreken over zijn "houding en gedrag" :+

En ja, daar lijkt het vooralsnog wel op. Ik weet niet zo goed of we er blij mee moeten zijn maar voor mijn eigen vakantie is het inderdaad wel fijn... :o

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 13:32

In zo'n soort crisis kan niemand het goed doen. Er zullen altijd voor- en tegenstanders zijn. Ik vind hem wel een leuke vent, even zijn partij en ideologie buiten beschouwing latend.