).Of het moet in de laatste 3 jaar heel veel duurder geworden zijn.
Bij mijn komende reis zit er niks goedkoops bij, maar we zitten dan ook in een ontzettend duur gebied.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
).
HolyPope schreef:Yasmine schreef:Same, 9 keer op vakantie gegaan, telkens 3 à 4 weken in één kamer met mijn ouders, in hetzelfde bed met een 2 jaar oudere broer. Ruzie maakten we dagelijks maar uiteindelijk moet je alleen maar blij zijn dat je ouders het er voor over hebben om veel geld uit te geven aan zo'n mooie reis. Dan neem je het maar voor lief dat je je kamer moet delen met je gezin en een bed met je broer.
Wat fijn dat je dit met ons wilt delen.

Het zal in het hoogseizoen wel duurder zijn, maar het ligt in Flagstaff (uurtje rijden naar Grand Canyon NP), het zijn allemaal nieuwe, nette en erg ruime kamers en je krijgt gratis ontbijt
Wij gaan in juni en dat lijkt idd wel al hoogseizoen, sterker nog, in juni zat al meer vol dan bv. in juli. Heel vreemd, want je zou denken dat juni nog voorseizoen is.
. Gemiddeld over alle overnachtingen waren we $67.50 kwijt, maar dat was buiten het hoogseizoen he.
Net als vakantieveilingen vind ik ook eng haha.
's ochtends was het water dat op het nachtkastje stond zelfs helemaal bevroren. Maar wat een lol hebben we daar gehad en nog heerlijk geslapen zelfs!
wat zien die foto's in je profiel er top uit

en hoe ben je daar nou gaan wonen?
man die amerikaan is ofzo?
). Zijn er hier mensen die ranches weten waar dit allemaal goed geregeld is?
.