Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarrieLeen schreef:1234, voor naar Utrecht is er voor jou idd geen verschil, verder weg wel.![]()
Voor mij sloot de bus prima aan op de trein en kan mooi nu net na negen met korting.
idinn schreef:Weet iemand hier hoe dat zit met de paaltjes op Roosendaal? Staan die op spoor 3/4 ook? En dan op meerdere plaatsen of alleen bij de trap? Ik heb daar namelijk geen tijd om op spoor 1 te gaan uitchecken en dan terug naar spoor 4 te gaan in 4 minuten.
idinn schreef:Szan, je moet overstappen, dus dan zou je voor de eerste NL trein wel moeten inchecken. Ik reis in weekend gratis in NL, dan hoef ik geen kaartje te kopen. Maar met abo moet je ook gewoon inchecken als je binnen NL reist. En die eerste trein doet dat. Toen ik keer door werkzaamheden een sprinter naar Roosendaal had was ik het vergeten, toen zeiden ze dat ik dat wel moest doen (terwijl ik zei dat ik ging overstappen op de trein naar Antwerpen).
Citaat:Reizen naar het buitenland
Als u reist naar het buitenland kunt u niet in- en uitchecken met de OV-chipkaart. Maakt u een internationale reis, dan schaft u een internationaal papieren vervoerbewijs aan voor uw gehele reis. U doet dit via nshispeed.nl of op het station bij de Tickets & Servicebalie of de NS-kaartautomaat. Bent u in het bezit van een NS-abonnement, dan ontvangt u korting op het binnenlandse gedeelte van de internationale reis afhankelijk van uw abonnement.
maaike5581 schreef:Indien je met de trein naar t buitenland gaat moet je NIET inchecken.
Je moet een kaartje kopen.Citaat:Reizen naar het buitenland
Als u reist naar het buitenland kunt u niet in- en uitchecken met de OV-chipkaart. Maakt u een internationale reis, dan schaft u een internationaal papieren vervoerbewijs aan voor uw gehele reis. U doet dit via nshispeed.nl of op het station bij de Tickets & Servicebalie of de NS-kaartautomaat. Bent u in het bezit van een NS-abonnement, dan ontvangt u korting op het binnenlandse gedeelte van de internationale reis afhankelijk van uw abonnement.
Bron: http://www.ns.nl
__Martine__ schreef:Maar reis je gratis, dan ga je natuurlijk geen kaartje kopen. En als je eerst nog een overstap hebt, moet je in die eerste trein dus wel inchecken anders krijg je gezeur.