. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
manzano schreef:Je kan vanaf 2 kanten naar Kokomo. Vanuit de kant van Sint Michiel is het bijna helemaal geasfalteerd.
. Wij hebben gewoon rondgereden met de navigatie van de app maps.me.
Auto van onze groep zag een bordje P en reed van de geasfalteerde weg af zo dat stenen kleine parkeerplaatsje op tussen de bosjes, daarwas in een hoek een paadje van allemaal stenen tussen de bosjes en zij dacht heel snugger dat je daar met de auto in kon. Bleek een wandelaarspad te zijn. Kon ook nog eens niet rijden dus reed iedere keer achteruit de bosjes in.
Gelukkig hielp een man me en kon ik er uit komen. Tja en dan nog de stijle weg terug naar de grote weg. Ik reed achter een andere auto van onze groep (met afstand), kwam een steile bocht om omhoog staan hun midden in die bocht stil.. Auto trok het niet en kwam de berg niet op. Zij uitstappen en met z'n alle de auto de berg op geduwd.. Sta ik dan, met een super trillend been van moeheid door het klimmen een zieke hellingproef doen. Zo steil dat ik alleen maar deskbord zag, niet eens asfalt meer. Man man man wat een drama.
Gina schreef:Hoi allemaal!
Ik ga vanaf maart 5 maanden stage lopen in Curacao. Ik heb er onwijs veel zin in!
Nu begint al het regelen. Zijn er mensen die het zelf geregeld hebben of raden jullie het aan om het via wereldstage te doen? Het gaat bij mij om de huisvesting, vergunning, verzekering en evt. huurauto. Ticket regelt mijn stage, dat is wel heel fijn.
Ik hoor graag jullie ervaringen

SPANNEND!