Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Best grappig eigenlijk..

voor ons is het 7 a 8 uur rijden dus een heel eind
dit wordt de 6e keer dat ik heenga maar heb er wel super veel zin in! 

leandrotje schreef:ik ga 6 maart naar disney. heb er weer zin in. loop stage op een reisbureau en was een giga aanbieding. zijn €360,- kwijt voor 7 personen en in hotel sequoia lodge. 3 dagen en 2 dagen entree met ontbijt. echt super goedkoopvoor ons is het 7 a 8 uur rijden dus een heel eind

Heb je gewoon een extra kamer geboekt
, ik zit dan net bij de grens bij Breda.bonney4evver schreef:leandrotje schreef:ik ga 6 maart naar disney. heb er weer zin in. loop stage op een reisbureau en was een giga aanbieding. zijn €360,- kwijt voor 7 personen en in hotel sequoia lodge. 3 dagen en 2 dagen entree met ontbijt. echt super goedkoopvoor ons is het 7 a 8 uur rijden dus een heel eind
Hee leuk werk jij ook op een reisbureau?
Dan heb je zeker dezelfde aanbieding als mijHeb je gewoon een extra kamer geboekt
met dezelfde voorwaarden?!
Jeej 2.5 uur.. wat een geweldige tijd, ik zit dan net bij de grens bij Breda.
Voor ons ook dik 5 uur, en ik vond het errrug lang

Overal ingeweest, wachtrijen vielen wel mee. Park was voor hotelbezoekers om 8 uur open ipv om 10 uur. Dus die 2 uur snel doorlopen 
Wel laffer dan ik verwacht had

. Maar de volgende keer ga ik er zeker in. (dan ga ik ook meteen in de rustigste periode)
Al vielen de rijen wel mee, op de Crush coaster na dan 

ik ben er nog maar 1 keer geweest en dat was toen ik 4 of 5 was ofzo xD herinner me soms nog wat ervan
ook al is het al 11 of 12 jaar geleden xD
gewoon lekker in Parijs met zn tweetjes

was wel leuk eigenlijk
muziek ging uit, de velle lichten gingen aan je zag alles
verder kwam dr nog een man aanrennen die er bij hoorde om te zorgen dat dr niemand het bootje uitging
die man stond maar zenuwachtig te doen
was wel even leuk om te zien allemaal