Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
balance schreef:15 tot 30 ml per 45 kg zegt Google
Tinka schreef:Als je niet teveel appels en peren geeft dan zal het wel meevallen met de suikers. Het stond in een holistische groep en was gebaseerd op de TCVM, Chinese geneeskunde dus. Groene appels zijn meer verkoelend dan rode.
Prairy schreef:Even gezocht, BioVegan Konfitura is per kilo te krijgen, in Toulouse zit een winkel die het verkoopt, het is een Duits bedrijf.
Natupec is een andere en bij Braumarkt was het ook te koop maar uitverkocht (jamseizoen dus dat zal vaker gebeuren).
https://braumarkt.com/nl/Pectine-1-kg
balance schreef:Mooi filmpje weer. Eigenlijk verbaast het me niet hoe Erwin toch steeds weer probeert iets aan de gang te krijgen en te repareren.
Marilu schreef:Ik had het filmpje ook al bekeken, hoor, (maar het is zo druk met van alles, dus nog niet eerder gereageerd) en jullie zijn weer goed bezig geweest ! Naar goede gewoonte, zullen we maar zeggen![]()
Zozo doet het inderdaad heel erg goed ! Beestje voelt zich erg gelukkig, zie je zo
Tinka schreef:Oh jeetje dat ging dan maar net goed. Milko ging ook een keer met 1 wiel in de geul bij de paarden bij het oude huis, hij kon er gelukkig ook weer uitkomen.
Marilu schreef:Oh jee, dat moet effe paniek geweest zijn ... Goed gereageerd ! Ik denk dat ik het in zo'n situatie nog erger zou maken, zeker als er mensen op staan te kijken.
Dus, dat heb je goed hersteld, Monique !
Om te antwoorden op je vraag : ik vertrek 25/10 weer even naar Spanje. Die keer vertrek ik met een van mijn zussen en met een vriendin. Mijn man komt na een week achteraan en dan vertrekken de twee dames weer.
Op dit ogenblik is mijn man nog ginds, hij komt zaterdag terug. Hij heeft ginder al heel veel werk verricht met het oog op de komst van de paarden. Duurt nog wel 2 jaar, maar aangezien we er niet constant zijn, moet er onderhand al wat gedaan worden elke keer het kan.
Hij is een mooie houten omheining aan het zetten. Er staat al wel zo'n typisch Spaans ijzeren hekwerk, maar om het mooier te maken en ook duidelijker zichtbaar voor de paarden komt er dus een houten omheining voor/tegen te staan.