Needje schreef:Wat een armoe…

Het is een beetje afhankelijk van de wisselkoers geloof ik. Vriendinnetje kreeg van de week in ieder geval €19 toen ze boekte.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Needje schreef:Wat een armoe…
Katja schreef:Een beetje lastig advies geven zonder alles uit te rekenen maar heb je alle reistijden tussen de plaatsen bekeken? Voor mijn gevoel heb je nu heel veel reistijd en relatief weinig tijd om de verschillende locaties te zien. Ben je al in NY, Boston en DC geweest? Nu heb je erg weinig tijd in alle plaatsen.
Margee schreef:Hoe zit het eigenlijk met de meerdere vliegvelden bij New York.
Is de een veel handiger dan de andere?
Niwla schreef:Katja schreef:Een beetje lastig advies geven zonder alles uit te rekenen maar heb je alle reistijden tussen de plaatsen bekeken? Voor mijn gevoel heb je nu heel veel reistijd en relatief weinig tijd om de verschillende locaties te zien. Ben je al in NY, Boston en DC geweest? Nu heb je erg weinig tijd in alle plaatsen.
Bedankt voor je reactie! Nee, we zijn er nog nooit geweest.
We landen 's ochtends vroeg op NYC dus we hebben daar 3 volle dagen. Terug vanaf Washington vliegen we 's avonds laat.
Ik heb nog niet alles precies uitegerekend, maar volgens mij is alles max. 3 uur rijden per dag. We rijden allebei graag dus dat is geen probleem.
Stephanie_M schreef:Margee schreef:Hoe zit het eigenlijk met de meerdere vliegvelden bij New York.
Is de een veel handiger dan de andere?
Volgens mij is JFK en newark even ver ong. van wat ik gehoord heb kan de douane bij JFK nog wel eens wat langer duren dan bij Newark, maar durf ik zo niet te zeggen. Ik was er met 15 min doorheen bij Newark.