Misschien ergens een ornament kopen maar daar houdt het wel bij op

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Elja schreef:Maandag vertrek ik onverwacht weer naar NY! Ik blijf bij een vriend in hartje Williamsburg slapen en ga mijn vrienden verrassen op de universiteit door op te komen dagen zonder het aan te kondigen. Ben benieuwd naar hun reactiesVerder allemaal leuke dingen doen met die vriend van mij en concerts bezoeken.
Iemand nog aanraders voor winterse activiteiten in new york? Dit word mijn eerste winter in NY dus alle suggesties zijn welkom
Lynniiie schreef:Mijn vriend en ik hebben op de planning om volgend jaar een maandje door west-Amerika te reizen. Hebben jullie nog reistips.
Elja schreef:Thanks Eva! Kerstboom bij the rock mag ik ook niet missen heb ik gehoord?
Dallista schreef:Lynniiie schreef:Mijn vriend en ik hebben op de planning om volgend jaar een maandje door west-Amerika te reizen. Hebben jullie nog reistips.
Zelf plannen, gewoon zelf beslissen waar je heen wilt en evt wat motelletjes van tevoren reserveren als je echt goedkoop uit wilt zijn, maar reizen in het westen is echt ontzettend makkelijk.
Houd er wel rekening mee dat het westen *groot* is, en dingen als een nationaal park bezoeken, daar doe je jezelf geen lol mee als je in 1 dag er naartoe moet rijden, er in wil zijn, en weer eruit. Ditto voor de steden.