Ik ben nu aan het huilen, zojuist afscheid genomen van diana... oh wat ben ik slecht in afscheid nemen... zit nu in het hotel, alleen wifi voor de mobiel, niet laptop... oh wat is dit moeilijk zeg....
Tis nu kwart over 10, heb al een paar uur geslapen. Ik ga even al mijn spullen klaar leggen voor de vlucht (comfortabele kleren) en dan kijken of ik nog eventjes kan pitten
Renee een goede reis. Ik kan me voorstellen dat je daar een stukje van hart achterlaat, dat is het nadeel aan een paar fantastische weken. Sterkte alvast met in het Nederlandse ritme komen straks. Ik heb van je verhalen en foto's genoten, dank je.
Ik schuif nu mijn laatste stuk subway in mijn mond zodat ik een beetje een bodem heb gezien ik straks in het vliegtuig wat ibuprofen erin ga mikken tis nu half 4 amerikaanse tijd. om half 5 krijg ik mijn wake up call. Ik probeer nu nog eff lekker te douchen enzo en dna ben ik er straks helemaal "klaar" voor. Ik heb in elk geval een paar uur slaap achter de rug dus dat is erg fijn