USA 2012

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MontyRulezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 08:31

Haha, ja ebookers had dezelfde aanbieding als usareisen maar hadden vorige week nog een keer extra 10%

MontyRulezz schreef:
Ja hoor, is precies hetzelfde, boeken bij Dollar, een Ford Escape. Bij usareisen.de was tot 30 april een vroegboekkorting van 5% die ze bij ebookers nog steeds hanteren. En nu hebben ze dus die actie van 10% korting op alle auto's, dat is dus een verschil van 15% nu dan bij usareisen.de :D
.

Dus op die manier flink geld bespaard :D .
Gelukkig maar want zoals het er nu naar uitziet zal ons hotel in LA voor de eerste 3 dagen een 100 dollar duurder worden dan verwacht.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 10:52

Wij betaalden €1300 voor 3 volle weken voor een minivan + $500 dropoff kosten bij usareisen. Maar goed, wij hadden ook de allergrootste wagen omdat we met 5 waren en hadden uiteraard ook meer kosten omdat we allemaal >25 jaar waren. En het kwam uiteindelijk neer op 350 per persoon oid en we konden de benzine delen :j

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 14:45

FOG schreef:
Pff, ja dat heb je goed gedaan zeg! Wij aren 750 eu ofzo kwijt voor 14 dagen (14-28 aug, miss komt dat door hoogseizoen?), van SF naar LV. Jeep liberty of gelijkwaardig, geboekt via driveusa.de.
Maar die van jou is goedkoper en voor 2x zo lange periode

Wij waren voor een Jeep Liberty 450 kwijt voor 15 dagen via een Duitse site. Voor ons was dat volgens mij de meest goedkope optie. Daarnaast was dit inclusief verzekering en met een extra chauffeur. We zaten wel in het laagseizoen (wel voorjaar).

Als er interesse is kan ik die link hier wel eens neerknallen, maar moet ik hem eerst even opzoeken.

MissCharlie

Re: USA 2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 15:29

Ben zeker benieuwd naar de link :)
Vind de prijzen behoorlijk hoog die ik op websites zie.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 15:40

Houd er rekening mee dat je extra toeslagen betaalt als je jonger dan 25 jaar bent, he.

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 16:08

Pffff, normaal gaan we nooit in het midden van de vakantieperiode op vakantie, maar nu had ik het in mijn hoofd gekregen dat het wel leuk zijn om bijv. naar Wisconsin te vliegen omdat we in Juni toch 8 dagen vrij hadden ... maar wat een prijzen zeg!

Dus, long story short, nu gaan we gewoon een extra weekje naar het strand in North Carolina! 8-)

MissCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 18:03

Weekje strand klinkt heerlijk!!

Ik mag niet eens een auto huren, ben nog geen 21. M'n ouders zijn wel ouder dan 25 (verrassing :+ ) dus die toeslagen hoeven we dan niet te betalen. Maar het valt behoorlijk tegen, al die prijzen...gisteren hotel geboekt tegen Yellowstone Park aan. Duurder dan ons hotel in NY...

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 18:36

Waar gaan jullie naar toe bij Yellowstone? Wij zitten in West Yellowstone, maar de prijs valt daar nog mee. Jackson Hole is pas duur of Monument Valley.

Guinevere, dat klinkt ook niet verkeerd.

MissCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 19:15

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 19:24

Voor Monument Valley heb ik een "goedkope"overnachting kunnen vinden.. Page is ook ontiegelijk duur :oo

is er niks anders bij Yellowstone in de buurt te vinden?

MissCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 19:38

Ja wel verderop, maar als je de hele dag het park in wilt, wil je niet eerst nog eens een heel eind rijden :) bovendien kijken we ook heel erg naar recensies van hotels

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 19:50

Dan is het toch een beetje de afweging die je maakt.. Ik kies er soms bewust voor om iets verder te rijden, net als bij Zion, half uurtje langer rijden scheelt 50 euro per nacht. En een motel 6 voldoet aan mijn eisen, het heeft een bed, eigen badkamer en vaak ook nog een zwembad.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 20:04

MissCharlie schreef:
Ja West Yellowstone. http://www.yellowstoneclubhouseinn.com
We zijn met z'n vieren maar het is megaduur om 2x 2 persoonskamers te nemen dus moeten we met zijn vieren op 1 kamer. Weg privacy :oo

Mijn broer en ik zijn 24 en 22 en wij gingen tot 2 jaar terug gewoon ieder jaar naar Amerika en dan lagen we ook altijd in een 2x2 slaapkamer met onze ouders. Voor één nachtje overleef je het heus wel.

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 20:34

Ik zou ook gewoon met z'n vieren op een kamer gaan hoor. Zeker voor een nachtje is dat toch juist gezellig met vrienden? :D

MissCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 20:38

Ik zit twee weken met mijn ouders en broertje op 1 kamer. Broertje is net in de puberteit en we botsen elke dag. Gezellig met zn allen op een kamer :D

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 20:47

Blijf je 2 weken in Yellowstone?
Ik ben van mijn 12e tot 16e ook met mijn broer van 1,5 jaar ouder naar Amerika geweest ook steeds op 1 kamer en ja er zijn wat blauwe plekken opgelopen (van het uit bed trappen 's nachts vooral) maar ik had het toch wel een stuk saaier als hij er niet bij was geweest.
Ik zou niet zo klagen als ik jou was, het grootste deel van de dag ben je toch van de natuur aan het genieten, winkelen, eten, zwembad hangen.. Wees blij dat je uberhaupt mee kan naar Amerika!

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 21:33

Gaan jullie zo lang naar Yellowstone? Ik vind het sowieso allemaal ontzettend duur in de VS.. Ik heb maar 1 overnachting onder de $100 , de rest is allemaal erboven. Maar moet zeggen dat wij ook kijken naar wat luxer dan Motel 6 en bij ieder hotel zit en zwembad of is in een nationaal park.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 22:01

Same, 9 keer op vakantie gegaan, telkens 3 à 4 weken in één kamer met mijn ouders, in hetzelfde bed met een 2 jaar oudere broer. Ruzie maakten we dagelijks maar uiteindelijk moet je alleen maar blij zijn dat je ouders het er voor over hebben om veel geld uit te geven aan zo'n mooie reis. Dan neem je het maar voor lief dat je je kamer moet delen met je gezin en een bed met je broer.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 22:04

Ik vertrek deze zaterdag naar Florida, is niet helemaal mijn keus, mij iets te toeristisch, maar mn ouders wouden daar weer graag heen, ach, is ook niet heel erg, lekker zonnen en shoppen zoals vorige keer haha.
We gaan ergens onderin Florida, weet ff niet precies meer hoe het nou heette.

Hoop in de zomervakantie ook nog een keer terug te gaan naar Crossville, Tennessee om weer vrienden op te zoeken en even bij highschool te kijken en oude gastgezin :j

HolyPope

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 23:46

Yasmine schreef:
Same, 9 keer op vakantie gegaan, telkens 3 à 4 weken in één kamer met mijn ouders, in hetzelfde bed met een 2 jaar oudere broer. Ruzie maakten we dagelijks maar uiteindelijk moet je alleen maar blij zijn dat je ouders het er voor over hebben om veel geld uit te geven aan zo'n mooie reis. Dan neem je het maar voor lief dat je je kamer moet delen met je gezin en een bed met je broer.

Wat fijn dat je dit met ons wilt delen. :+

MissCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 23:57

Ik vind het fantastisch om naar de USA te gaan. Maar ik moet ook denken om mijn gezondheid, ik heb een hele tijd geleden een burn out gehad en heb nog steeds veel rust nodig :) Ik maak me gewoon wat zorgen of ik voldoende ontspanning en rust kan hebben als ik 24 uur per dag mensen om me heen heb. Ontspannen een stad verkennen is er voor mij niet bij, veel indrukken en dat kost bergen energie ;)
Dan kan ik de rest van de dag niet goed mensen om me heen hebben. Gelukkig heb ik er als het goed is s nachts geen last van :P

We verblijven twee weken bij familie in de staat Oregon en trekken daarna twee weken rond. Yellowstone, Grand Canyon, LA, SF en NY staan op de lijst. :)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 00:03

Om het maar even te spammen, er is een palomino merrietje geboren <3
Afbeelding

ze is wat klein, eerste veulen van deze merrie, maar alles is zo te zien wel goed verlopen, ze drinkt dus dat is goed :D Heerlijk dat spul <3

MissCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 00:05

Wat een knapperd <3

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 00:06

Vond ik ook <3 en eigenaresse is ook heel blij dat het een merrietje is <3

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 05:11

Fitzroy schreef:
Gaan jullie zo lang naar Yellowstone? Ik vind het sowieso allemaal ontzettend duur in de VS.. Ik heb maar 1 overnachting onder de $100 , de rest is allemaal erboven. Maar moet zeggen dat wij ook kijken naar wat luxer dan Motel 6 en bij ieder hotel zit en zwembad of is in een nationaal park.

Hoe doe je dat?! :wow: Wij zijn vorige keer twee weken geweest en er zat geen een overnachting over de $100 bij. Ook geen Motel 6 trouwens, wel meestal in of vlakbij een NP. Nou gaan wij niet tijdens hoogseizoen, maar toch ...

@MelanieB, ik dacht eerst ook zo over Florida, maar als je een beetje onderzoek doet naar wat er nog meer te zien valt kan je ook daar een leuke 'ontoeristische' vakantie hebben. Niet dat zonnen en winkelen zo verkeerd klinkt hoor! :))

@MissCharlie, dat is inderdaad een vrij druk programma als je net een burn out hebt gehad. Kan je anders niet tijdens die tijd bij je familie in Oregon blijven? Rondreizen kan altijd nog.