Hier heb ik het opgegeven, ondanks dat op de site staat dat het rijdt. kom ik op waddinxveen en blijkt er max 1 per uur te rijden en niet het gehele traject. Kon weer omkeren...
Haha, toevallig! Daar zit nog een bedrijf wat ik nog - moet - bezoeken haha Ja, ik neem altijd de Sprinter naar Terwijde, die naar Den Haag Centraal en dan loop ik een kleine 10 minuten
Anoniem
Geplaatst: 07-12-12 12:56
Welk bedrijf moet je nog bezoeken?
Ik ga vanaf januari een fiets op Terwijde zetten en dan naar werk fietsen nu ga ik nog met de auto
grappig, ook woon ook vlakbij terwijde al kan ik me de kromme wetering even niet voor de geest halen (wel qua naam. Mja ).... wel de atoomweg, daar kom ik altijd langs als ik naar Maarssen ga
Maar ik had vandaag minder problemen dan uuh, meestal dus fijnn..... Was zowaar een half uur te vroeg op school (neem ik eens voorzorgmaatregelen, eh)
Den Haag - Leiden en Leiden - Utrecht gingen vlekkeloos, maar terug van Utrecht naar Den Haag was even wat rommelig. De IC van 17.29 zou van spoor 18 gaan, maar is uiteindelijk een kwartier later zonder communicatie vertrokken van spoor 19. Er is geen omroepbericht geweest, de CTA bakken gaven niets aan en op de trein stond dat ie naar Utrecht Centraal ging. Bleek dat er aan het begin van de 6-baks VIRM een conducteur de reizigers heeft aangesproken om ze erop attent te maken dat de trein van spoor 19 ging, maar dat heeft driekwart van de reizigers niet meegekregen. Het is maar aan de andere kant van het perron, maar als je het niet weet Vond ik toch een staaltje slechte communicatie.
Babsiej
Geplaatst: 08-12-12 10:53
maaike5581 schreef:
Ach, ns doet het een stuk beter als op de weg en op Schiphol vandaag.
Gisterenavond was er helemaal geen avondspits...
Als schiphol van tevoren de helft skipt was er ook geen vertraging Stond wel op nu.nl geloof ik dat je evengoed mag declareren bij vertraging ook al is er winterregeling.
De trein vanaf Apeldoorn richting Amersfoort van 10:45 reed niet vanwege geplande werkzaamhede. Erg jammer dat ze even zijn vergeten dat door te plannen in de reisplanner Daar sta je weer 20 minuten extra met -11.
Inoterry
Geplaatst: 08-12-12 12:15
Er rekening mee houdende dat NS niet de beschikking heeft over de gehele capaciteit van het spoornetwerk en de goederentreinen wel volgens hun normale dienstregeling reden, is er op het spoor nog geen kwart van de treinen geschrapt. Schiphol heeft een kwart van de vluchten moeten schrappen.
Jolliegirl
Geplaatst: 08-12-12 14:45
maaike5581 schreef:
Ach, ns doet het een stuk beter als op de weg en op Schiphol vandaag.
hahaha grapjas
Er was geen spits op de weg gisterenavond Denk dat de NS meer vertraging had dan de auto's
Schiphol heeft ook moeten schrappen ivm het winterse weer elders in europa, niet alleen in Nederland. Sneeuwploegen zijn dag en nacht aan werk met die neerslag.
Jullie fanatieke treiners weten dit vast wel Vanaf hoe laat kun je met je voordeelurenkaart inchecken? Echt vanaf klokke 09:00 pas of ook iets daarvoor al heel toevallig?
Szan
Geplaatst: 09-12-12 20:42
Ik geloof 5 minuten van tevoren, dus vanaf 8.55 Maar kan zo snel geen officiële bron vinden, alleen internetfora waar dat gezegd wordt... Edit: toch iets gevonden wat officieel van NS is: http://twitter.com/NS_online/statuses/2 ... 8995291136