haren zaten tussen de lakes gadverdamme
badkamer was ook niet schoon. En eigenlijk na 2x naar beneden gegaan te zijn gingen ze er iets aan doen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
haren zaten tussen de lakes gadverdamme
badkamer was ook niet schoon. En eigenlijk na 2x naar beneden gegaan te zijn gingen ze er iets aan doen

Silkaay schreef:Hoi, ik meld me ook even.
Vorige week net terug van een weekendje Londen en de plannen zijn er alweer om deze zomer een midweekje te gaan.
Nu ik heb in het Royal National gebleven en ben er zeer tevreden over.
Deze zomer ga ik alleen met een vriendin en we zouden evt. daar terug gaan, maar bekijken ook nog enkele andere opties.
We zoeken dus een (relatief) goedkoop hotel die centraal is gelegen. Iemand die iets weet?
) dus ik wil niet in een achterbuurt zitten. Ik wil graag lopend ook wat leuke dingen zien.
Het zou een half uurtje wandelen zijn, je zit ook vlak aan het centrum van Londen.
vond ik erg leuk tenminste haha
Silkaay schreef:Silkaay schreef:Hoi, ik meld me ook even.
Vorige week net terug van een weekendje Londen en de plannen zijn er alweer om deze zomer een midweekje te gaan.
Nu ik heb in het Royal National gebleven en ben er zeer tevreden over.
Deze zomer ga ik alleen met een vriendin en we zouden evt. daar terug gaan, maar bekijken ook nog enkele andere opties.
We zoeken dus een (relatief) goedkoop hotel die centraal is gelegen. Iemand die iets weet?
Niemand?
Zelf heb ik ook al enkele hotels gezocht, maar ook altijd leuk om jullie ervaringen te horen!

Het leek wel een fabriek
).
). Loopafstand is trouwens betrekkelijk, als je een beetje wilt lopen dan ben je ook zo van het British Museum op Charing Cross Street (boekwinkels!) en van daar in China Town en bij Piccadilly Circus (en dan is het een kleine stap naar Regent Street, Bond Street, National Gallery, noem maar op
)